Wygląd

Nazwa

Cena

Typ

Atak
Obrażenia

Opis

Prymitywny długi miecz

50

Miecz

+0
3d3+0

Choć trochę pogięty i sfatygowany, ten długi miecz jest ciągle efektywnym orężem.

Elficka szabla

200

Miecz

+3
3d3+3

Szabla, typowa broń elfów, jest zabójczym narzędziem.

Ostry długi miecz

350

Miecz

+6
3d3+6

Choć ten długi miecz wygląda na bardzo stary, jego ostrze jest niezwykle ostre. Prawdopodobnie musiał zostać zaklęty, inaczej nie przetrwałby w tak dobrym stanie.

Szlachetny miecz

500

Miecz

+9
3d3+9

Wysokiej jakości długi miecz. Wygrawerowane inicjały na jego rękojeści wskazują na to, że został wykuty przez mistrza płatnerskiego Mekoriga Ślepego w latach 780-800.

Szermierskie ostrze

650

Miecz

+12
3d3+12

Te rzadkie ostrza wykuto kiedyś przed Ciszą. Przez wieki używano ich do pojedynków. Nie ma dwóch identycznych mieczy, ale wszystkie posiadają krwawą historię.

Dwuręczny miecz

400

Miecz
Druręczny

+0
4d5+0

Takie proste miecze dwuręczne z rękojeąciš owiniętą skórą często spotyka się w Erathii.

Wielki miecz

500

Miecz
Dwuręczny

+2
4d5+2

Efektywny, śmiertelnie groźny miecz używany w wielu armiach na przestrzeni czasu. Kowal, który go robił, na środku klingi przemyślnie wykuł rowek, po którym może spływać krew.

Bohaterski miecz

800

Miecz
Dwuręczny

+8
4d5+8

Niektórzy mistrzowie płatnerscy uważają, że falowane ostrze jest lepsze od prostego i zadaje przeciwnikowi więcej obrażeń. Może to prawda, ale jedno jest pewne - ten miecz został wykonany z niesłychaną dokładnością.

Pałasz

100

Miecz

+0
3d4+0

Polerowany pałasz często używany przez wojsko w Erathii.

Stalowy pałasz

300

Miecz

+4
3d4+4

Ten stalowy pałasz erathiański odznacza się wyjątkową jakością i wspaniałym ostrzem.

Mistrzowski miecz

600

Miecz

+10
3d4+10

Ten pałasz bardziej przypomina jatagan. Pomimo swojego wieku ciągle ma ostrą klingę.

Kordelas

40

Miecz

+0
2d4+0

Wygięte ostrze tego kordelasa sprawia, że przeciwnicy nie doceniają jego prawdziwego zasięgu. Wielu niedoświadczonych wojowników straciło z tego powodu życie.

Gobliński kordelas

290

Miecz

+5
2d4+5

Dziwna mieszanka mosiądzu i jakiegoś innego, czerwonawego metalu zapewniają tej broni specyficzny kolor i niesłychaną wytrzymałość. Goblińscy rzemieślnicy zazwyczaj nie przejmują się wyglądem, ale można na nich liczyć jeżeli chodzi o jakość.

Regnański kordelas

590

Miecz

+11
2d4+11

Inicjały, sprytnie ukryte na głowni tego kordelasa wskazują, że ta piękna broń jest dziełem Aleca Telinga, mistrza płatnerskiego na dworze Harecka IX, władcy Regny i Imperatora Bezkresnego Oceanu.

Sztylet

8

Sztylet

+0
2d2+0

Zwykły sztylet, jaki można znaleźć w rękach złoczyńców.

Krasnoludzki sztylet

100

Sztylet

+2
2d2+2

Choć dla krasnoluda jest to raczej krótki miecz, ten sztylet stanowi wspaniały przykład wyższości krasnoludzkiego rzemiosła i braku artystycznego polotu.

Szylet Rekiniego Zęba

150

Sztylet

+3
2d2+3

Ostrze tego sztyletu zostało wykonane z zęba rekina złowionego w Oceanie Cichym. Bardzo ostra i zarazem lekka broń.

Sztylet Zabójcy

250

Sztylet

+5
2d2+5

Rękojeść tego sztyletu jest składana, co sprawia, że można go łatwiej schować. Sprężyna z jego głowni rozprostowuje rękojeść, nie wydajšc przy tym żadnego dźwięku.

Sztylet Maga

300

Sztylet

+6
2d2+6

Broń z Czasów Cudów, teraz już nikt nie potrafi zrobić tak ostrego i silnego ostrza.

Długi sztylet

15

Sztylet

+0
2d3+0

Ten długi kordelas łączy w sobie zasięg miecza i elegancję sztyletu.

Długi erathiański sztylet

200

Sztylet

+4
2d3+4

Tak naprawdę to bardziej krótki miecz niż sztylet. W wąskim, prawdopodobnie zaczarowanym ostrzu, drzemie niezwykła siła.

Wspaniały Długi Miecz

350

Sztylet

+7
2d3+7

Spartański wzór tego długiego sztyletu jest cechą typową wszystkich przedmiotów, które powstały przed Ciszą. Styl ten był wtedy bardzo popularny, ale ponieważ minęło już ponad tysiąc lat, bardzo niewiele takich sztyletów przetrwało do naszych czasów. Jak wszystko z czasów Ciszy, broń wygląda jak w dniu, kiedy została wykonana.

Prymitywny topór

30

Topór

+0
4d2+0

Ten prymitywny topór bardziej przypomina narzędzie do rąbania drwa niż broń.

Topór wojenny

100

Topór

+2
4d2+2

Topory z wypukłym ostrzem często można spotkać w biedniejszych ludzkich armiach i wśród bandytów.

Krasnoludzki topór

250

Topór

+5
4d2+5

Typowe krasnoludzkie rzemiosło: potężny, praktyczny i prosty.

Stalowy topór

400

Topór

+8
4d2+8

Czarnoksiężnicy z Nighon ukradli krasnoludom skrzynię pełną takich toporów. Potem zostały one zaczarowane w odlewni w Kamiennym Mieście i wybito na nich znak Nighończyków.

Minotaurzy topór

550

Topór

+11
4d2+11

Topory z dwoma ostrzami takie jak ten zaczarowali minotaurscy magowie nadając im potężną moc. Choć wyglądają na ciężkie, te topory wcale nie ważą dużo, a metal tną łatwo niczym masło.

Berdysz

225

Topór
Dwuręczny

+0
3d7+0

Topór osadzony na długim drzewcu ma większy zasięg i siłę niż zwykłe, jednoręczne.

Żołnierski berdysz

450

Topór
Dwuręczny

+3
3d7+3

Ten berdysz ma bardzo ostrą głownię i został wyposażony w najnowsze osiągnięcia technologii zbrojeniowej: rowki na krew i mniejsze ostrze po drugiej stronie drzewca, służące do zaskakujących ciosów, którymi można wypruć wnętrzności przeciwnika.

Katowski berdysz

900

Topór
Dwuręczny

+9
3d7+9

Nazwany tak, jak narzędzie do egzekucji używane przez katów, Katowski Berdysz posiada dłuższe ostrze, co ma pomagać w uniknięciu błędów podczas egzekucji.

Prymitywna włócznia

15

Włócznia

+0
1d9+0

Choć ta włócznia to po prostu grot z utwardzonej skały przywiązany do zwykłego kija, to można nią zadać poważne obrażenia. (+1K9 jeżeli użyta oburącz).

Żołnierska włócznia

50

Włócznia

+1
1d9+1

Takich włóczni używa się we wszystkich armiach, które preferują używanie zarówno broni miotanych jak i tych do walki wręcz.

Elficka włócznia

250

Włócznia

+5
1d9+5

Bronie elfów prawie zawsze są równie piękne co praktyczne. Styl i elegancja tej włóczni nie ustępuje jej właściwościom praktycznym, takim jak pewne umocowanie grotu do drzewca, czy użyty do jej wyrobu metal.

Okrutna włócznia

450

Włócznia

+9
1d9+9

Trójkątny kształt grota tej włóczni powoduje, że można nią zadawać wyjštkowo bolesne, trudno gojšce się rany. Zaklęcia runiczne wypisane na drzewcu mają jeszcze spotęgować zadawane obrażenia.

Zdobiona włócznia

650

Włócznia

+13
1d9+13

Symbol kuźni i data wybita na tej włóczni wskazują, że zrobiono ją w magicznych kuźniach Gubernatora Padisha 12 lat przed Ciszą.

Halabarda

200

Włócznia

+0
3d6+0

Tak jak wszystkie halabardy, ta broń to po prostu topór z bardzo długim drzewcem. To bardzo uniwersalna broń - można się nią posługiwać także jak włócznią lub jak kijem. Ta halabarda wykonana jest ze zwykłych materiałów.

Ciężka halabarda

400

Włócznia

+4
3d6+4

We wnętrzu drzewca tej halabardy znajduje się ołowiany pręt. Gdy ktoś wykonuje zamach, pręt zsuwa się ku ostrzu nadając uderzeniu dodatkowego impetu.

Potężna halabarda

700

Włócznia

+10
3d6+10

Mały znak na ostrzu tej broni wskazuje, że skonstruował ją sam mistrz Mekorig Ślepy w swojej odlewni. Ciężko byłoby znaleźć lepszą halabardę.

Trójząb

100

Włócznia

+0
2d6+0

Ten trójząb, odmiana farmerskich wideł, był używany przez rybaków od pradawnych czasów. Teraz stał się także tradycyjną bronią wojowników używaną na morzu.

Kolczasty trójząb

400

Włócznia

+6
2d6+6

Na czubkach kolców znajdują się zadarcia, które zadają obrażenia także przy wyciąganiu tego trójzęba z ciała przeciwnika.

Bojowy trójząb

700

Włócznia

+12
2d6+12

Styl ulubiony we Flocie Wojennej Imperatora Regny - dwa boczne zęby są cienki i ostre, co ma ułatwiać cięcie. Żeby zrobić większe wrażenie na przeciwnikach, zęby mają kolor mosiądzu a drzewce pomalowano na żółto, co powoduje, że odnosi się wrażenie, że Regnanie walczą złotymi broniami.

Prymitywny łuk

100

Łuk

+0
5d2+0

Prosty długi łuk skonstruowany ze zwykłych materiałów i wykonany w technologii tradycyjnej.

Długi łuk

200

Łuk

+2
5d2+2

Długi łuk wyższej jakości, wykonany na wzór łuku elfów, choć bez typowych dla nich zdolności.

Elficki długi łuk

300

Łuk

+4
5d2+4

Inicjały na łuku wskazują, że wykonał go mistrz łuczniczy Ivan Selving podczas Wojen Drzewnych w późnych latach 600-nych.

Kompozytowy łuk

400

Łuk

+6
5d2+6

Łuki kompozytowe wykonuje się z różnorodnych warstw, a nie z jednego kawałka drewna. Generalnie są bardziej sprężyste i mocniejsze od zwyczajnych.

Gryfi łuk

500

Łuk

+8
5d2+8

Materiały, z których wykonano ten łuk - czaszka gryfa i mocny kręgosłup - sprawiają, że jest on niesamowicie wytrzymały. Chyba nie trzeba wspominać o tym, jak ciężko zdobyć materiały do jego zbudowania.

Kusza

50

Łuk

+0
4d2+0

Choć kusze mają wiele zalet - większą siłę strzału i łatwość użycia - o jednak ustępują długim łukom jeżeli chodzi o szybkość i zasięg.

Ciężka kusza

200

Łuk

+3
4d2+3

Archibald zbierał takie kusze niedługo przed wybuchem Wojny Sukcesorów. Miał ich użyć przeciwko swojemu bratu. Jak w większości przypadków, gdy w grę wchodziła śmierć, Archibald dokonał właściwego wyboru. Takie kusze są jednymi z najlepszych w kraju.

Wspaniała kusza

400

Łuk

+7
4d2+7

Te niezwykłe kusze, zaopatrzone w wyprofilowany uchwyt i celownik, nie mają sobie równych. Do tej pory nikt nie zna ich pochodzenia...

Maczuga

50

Maczuga

+0
2d4+0

Maczuga jest tylko o stopień wyżej pod względem zaawansowania technicznego od zwykłej pałki. Jest też trochę bardziej skuteczna i zdecydowanie trwalsza.

Nabijana kolcami maczuga

150

Maczuga

+2
2d4+2

Ta broń została zaprojektowana do zadawania poważnych obrażeń przeciwnikom noszącym zbroję i tym bez pancerza.

Fanatycka maczuga

300

Maczuga

+5
2d4+5

Typowa maczuga z Karigor, na jej przykładzie widać wysoką jakość, jaką posiadają wszystkie bronie i wyposażenie pochodzące z tej wyspy.

Krasnoludzki morgensztern

450

Maczuga

+8
2d4+8

Morgensztern jest odmianą maczugi, jest wolniejszy, ale zadaje bardziej dotkliwsze obrażenia. Kolce na kuli są gwarancją tego, że przeciwnik poczuje uderzenie.

Bojowy cep

600

Maczuga

+11
2d4+11

Cepy bojowe są cięższe i bardziej groźne niż morgenszterny, choć osoba, która ich używa, także jest zagrożona. Cepy bojowe takie jak ten odznaczają się najwyższą jakością, gdyż zostały zaczarowane przez gildię czarnoksiężników z Nighon.

Młot

120

Maczuga

+0
2d5+0

Ten młot jest prostą bronią, przypominającą zwykłe narzędzie. Łańcuch zakładany na nadgarstek pomaga utrzymać młot w ręce.

Bojowy młot

300

Maczuga

+3
2d5+3

Te, troszkę ulepszone młoty, są często używane przez potwory humanoidalne. Ponieważ każdy wie, że potwory nie wytwarzają broni, rodzi się pytanie skąd one je biorą?...

Krasnoludzki młot

600

Maczuga

+9
2d5+9

To szczytowe osiągnięcie w dziedzinie produkcji młotów. Ten krasnoludzki oręż powstał w kuźniach Kamiennego Miasta i jest idealny pod każdym względem: wyważenia, wagi, materiału na rękojeść, kostrukcji głowni - wszystko, czego może dokonać nowoczesna technika metalurgiczna.

Pałka

1

Pałka

+0
1d3+0

Prymitywna broń, której mogą używać nawet najgłupsze monstra. Wykonano ją z erathiańskiego dębu.

Nabijana kolcami pałka

40

Pałka

+3
1d3+3

Ta kolczasta pałka jest trochę bardziej efektywna od zwykłej, zadaje też trochę poważniejsze rany.

Stalowa pałka

100

Pałka

+5
1d3+5

Symetria i długość guza na końcu tej pałki jest jedyną cechą, odróżniającą ją od maczugi. Broń jest dobrze wyważona, solidnie wykonana, ale to CIĄGLE jest pałka i nie można dużo od niej wymagać. Prawdopodobnie wykonały ją gobliny.

Kij

40

Kij

+0
2d4+0

Kij jest najpopularniejszą bronią uciśnionych.

Okuty kij

250

Kij

+3
2d4+3

Ten kij ma rdzeń z żelaza, dlatego uderza mocniej niż zwykłe drewno, choć wcale na to nie wygląda. Wykonano go z polerowanego i rzeźbionego jesionu.

Kostur czarodzieja

500

Kij

+7
2d4+7

Dziwna kombinacja drewna, szkła i aluminium tworzą laskę zwieńczoną kryształową czaszką. Całość jest złączona klejem i czarami, co sprawia, że jest to jeden z najlżejszych i najsilniejszych kijów na świecie.

Miotacz

0

Miotacz

+8
3d5+8

Broń o niesłychanej mocy, prawie na pewno wyprodukowana w Czasie Cudów.

Karabin miotający

0

Miotacz

+12
5d5+12

Najwspanialsza z broni stworzonych w czasie Cudów. Karabin miotający niesie śmierć szybciej niż jakakolwiek inna broń.

Relikwie

Wygłąd

Nazwa

Wartość

Typ

Atak
Obrażenia

Opis

Puk

20000

Miecz

+14
3d3+14

(Szybkość +40, Szybki) Starożytne i tajemnicze zaklęcia Puka powodują, że praktycznie rwie się on do gardła przeciwnika. Nikt nie wie kiedy i gdzie go wykonano, ale na pewno maczały w tym palce skrzaty.

Żelazne pióro

20000

Miecz

+10
4d5+10

(Moc +40, 6-15 punktów obrażeń Elektrycznych) Niezwykle lekki miecz oburęczny, zwany Żelaznym Piórem, zwiększa moc tego, kto go używa, co sprawia, że posługiwanie się nim staje się jeszcze łatwiejsze. Można by go było używać w jednej ręce, niestety, ma zbyt duże ostrze.

Wallace

20000

Miecz

+12
3d4+12

(Posługiwanie się Bronią +10, Osobowość +40) Tak się złożyło, że Wallace znalazł się w rękach rebeliantów i był przez nich używany przez wieki. Zwiększa zarówno zdolności jak i pewność siebie tego, kto go używa, często wystawiając go na ryzyko, którego normalnie mógłby uniknąć. Choć żadna z ambicji jego posiadacza nigdy nie została zaspokojona, nikt nigdy nie zrezygnował z noszenia Wallace'a po usłyszeniu jego syreniej pieśni.

Korsarz

20000

Miecz

+13
2d4+13

(Kradzież +5, Rozbrajanie +5, Szczęście +40) Korsarz jest jedną z najwspanialszych broni, jakie kiedykolwiek opuściły warsztaty Regny. Zawsze wierni swej naturze, płatnerze Regny stworzyli broń, która pomagałaby w ""zbieraniu podatków"" na morzach i w miastach portowych. Do dzisiaj Regna nie stworzyła broni, która nie służyłaby do zaspakajania własnych zachcianek kosztem innych.

Rozdwajacz

20000

Topór

+11
4d2+11

(Działanie wybuchowe, Odporność na Ogień +50) Choć jest bardzo potężny, Splitter nigdy nie zabawił długo w jednych rękach. Przy uderzeniu z ostrza wydobywa się ogień, a magiczna ochrona przed ogniem nie wystarczy, żeby całkowicie ochronić użytkownika przed jego działaniem.

Zguba ghuli

20000

Topór

+15
1d9+15

(Zabijania nieumarłych, Odporność na paraliż, 3-18 obrażenia ogniowe) Zguba ghuli została zamówioay ponad 150 lat temu przez Świątynię Słońca, by pomóc w walce z nieumarłymi, których tworzyła świštynia Księżyca. Choć jest potężną bronią, był tylko jeden, a nieumarłych tysiące. Dlatego Świštynia Słońca została pokonana w 1083 roku P.C.

Gibbet

20000

Włócznia

+12
3d6+12

(Zabijanie nieumarłych, smoków, demonów) śmiertelnie zabójcza broń. Gibbet została wykonany przez Mekoriga ślepego by zakończyć Wiek Potworów i rozpocząć Wiek Ludzi. Szlachetne pobudki, niestety, nie udało się wprowadzić ich w życie. Często ginie na wiele lat, tylko po to, by zostać odnalezioną w jakiejś smoczej jamie przez ambitnych poszukiwaczy przygód. Moc, którą posiada, powoduje, że ci poszukiwacze wędrują do innej smoczej jamy, gdzie Gibbet ginie na następne dziesiątki lat.

Charele

20000

Włócznia

+18
3d9+18

Wykonana na zamówienie Harecka I w czasie powstawania ""Imperium"" Regny, Cherele zyskała swojš nazwę od jego żony, Królowej Cherele. Porzucono jš w jedynym przyczółku Regny w Erathii, gdy Hareck został otruty w 590 roku P.C.

Ulisses

20000

Łuk

+10
5d2+10

(Celność +50, 9-12 obrażeń wody) Marzenie każdego łucznika. Ulisses nie potrzebuje żadnych strzał, gdzyż szyje lodowymi pociskami, które powstają podczas naciągania cięciwy. Jego pochodzenie jest nieznane, ale styl sugeruje robotę elfów.

Miazga

20000

Maczuga

+15
1d3+15

(Moc +150, Intelekt -40, Osobowość -40, Szybkość -40) Powiadają, że Pierwszy Ogr otrzymał Miazgę jako wysłuchanie swoich modlitw o broń, która dałaby mu moc większą od wszystkich innych. Zdenerwowani Bogowie przeklęli Ogra dając mu Miazgę i od tego czasu wszystkie ogry noszą tego ślad - są silne, ale wolne i głupie. No cóż, teraz Miazga znajduje się w twoich rękach.

Laska Eterica

30000

Kij

+9
2d4+9

(Ciemnej Magii, Medytacja +15, Z czasem zmniejsza liczbę punktów życia, Zły) Laska Etherica została stworzona przez pierwszego lisza - Etherica Szalonego. Zwiększa ona moc Ciemnej magii, czerpiąc moc z sił życiowych jej właściciela. Ponieważ siły życiowe Etherica były podtrzymywane magią, nie było to dla niego problemem. Jednak śmiertelnicy po jakimś czasie odczują odpływ sił przy używaniu laski.

Stary Majcher

30000

Sztylet

+8
2d2+8

(Rozbrajanie +5, 8 punktów obrażeń z Trucizny, Zabijania Elfów, Zły) Sekretnie przekazywany między Assassynami od wieków, Stary Nick zaginął podczas Bitwy o Poranek- kiedy, ponad 200 lat temu, połączone siły ludzi i elfów zaatakowały gildię assassynów. Mówią, żę Stary Nick zabił więcej ludzi niż Zaraza. Teraz, gdy znalazłeś tę broń pełną zła, na pewno się jej pozbędziesz...prawda?

Amok

30000

Topór

+11 do ataku
3d7+11

(Moc +100, Wytrzymałość +100, Klasa Pancerza -15) Prawdziwa nazwa Amucka zaginęła gdzieś w odmętach historii, ale ostrze ciągle posiada magiczną moc i wszystkie swoje dawne przymioty. Właściciel tej broni otrzymuje nadzwyczajną siłę i witalność, ale wyzbywa się strachu. Dlatego ten, który posługuje się Amuckiem, nie przejmuje się robieniem uników podczas walki.

Ania Selving

30000

Kusza

+9
4d2+9

(Celność +150, Łuk +5, Klasa Pancerza -25) Mistrz płatnerski Ivan Selving nazwał tę kuszę na cześć swojej jedynej córki - Ani. Kusznicy posiadający tę broń rzadko chybiają celu, ale z kolei potrzeba koncentracji i powolne, uważne ruchy czynią z nich łatwy cel.

Sprawiedliwość

30000

Maczuga

+14
2d4+14

(Zabijania nieumarłych, Magii Umysłu, Magii Ciała, -40 Szybkość, Dobra) Wykuta niedługo po założeniu Świątyni Słońca, Sprawiedliwość jest potężną bronią w służbie Dobra. Kosztem szybkości, Sprawiedliwość jest jedną z najpotężniejszych relikwii, jakich może używać Paladyn czy Kapłan.

Młot Mekoriga

30000

Maczuga

+13
2d5+13

(Magii Ducha, Moc +75, Odporność na Magię Powietrza -50) Tym właśnie młotem Mekorig Ślepy, jako Mistrz Kuźni, pokonał wiele najwspanialszych magicznych broni. Połączenie młota z żywiołami sprawia, że jego posiadacz jest narażony na magię żywiołów. Jest to jednak małą ceną, którą trzeba zapłacić za zwiększenie Jestestwa i Mocy, które powoduje młot.

Zguba Elfów

15000

Miecz

+12
4d6+12

(Ochrony, Zabijania Elfów, Gobliński) Ten miecz wykonały gobliny dla swojego przywódcy, Grogara. Niestety, gobliny przegrały wojnę i miecz zaginął na pewien czas. Obdarzony magiczną mocą do zabijania elfów i ochrony swojego posiadacza przed strzałami, Zguba Elfów naprawdę zasługuje na swoją nazwę. Specyficznym efektem ubocznym jest to, że mogą go używać wyłącznie gobliny.

Kapitański kordelas

1500

Miecz

+10
3d5+10

Wspaniała stalowa broń. Ten kordelas jest bardzo ostry i gotowy do walki.

Sztylet Lady Carmine

1500

Sztylet

+4
2d2+4

Zadrapania na tym ostrzu świadczą, że używano go bardzo często.

Ostrze złoczyńców

2000

Miecz

+12
3d4+12

William Setag miał zwyczaj zabijać swych więźniów tym właśnie ostrzem, co pomagało mu w leczeniu własnych ran i sińców. Broń jest zimna w dotyku i drży w ręce.

Doskonały łuk

400

Łuk

+6
5d2+6

Przedmiot związany z misją: Choć wysokiej jakości, ten łuk nie spisuje się tak dobrze, jak powinien. Zbyt ciężko naciąga się cięciwę, drży przy celowaniu i jest trochę źle wyważony.

Doskonały łuk

4000

Łuk

+12
5d2+12

Ten łuk wydaje się wyczuwać siłę swojego właściciela i sam się do niej dostosowuje. Nie musisz się wysilać, by naciągnąć cięciwę, łatwo jest ją przytrzymać aż będziesz gotowy do oddania strzału. Wiele takich małych zalet sprawiają, że jest to najwspanialsza broń, jaką kiedykolwiek widziały twoje oczy.

Zokkarowy topór

2500

Topór

+13
3d7+13

Broń przekazywana z pokolenia na pokolenie wśród monarchów Zakarru. Swojemu właścicielowi ułatwia stosowanie magii Ziemi.

Minotaurzy topór

2500

Topór

+12
4d3+12

Wspaniałe trofeum! Ten topór wykonano dla Minotaura, więc jest bardzo ciężki, ale magiczna siła, którą zapewnia swojemu właścicielowi, powoduje, że każdy może go używać.

Grognardowy kordelas

1000

Miecz

+6
3d4+6

Wspaniale wykonana i specjalnie zaczarowana broń goblinów. Choć wykonano ją do zabijania elfów, broń ta nieźle sobie radzi także z innymi rasami.

Zabójcze ostrze

0

Miecz

+2
4d5+2

For testing remove before final release.

Topór Snergla

0

Topór

+9
4d2+9

Przedmiot związany z misją: Najwspanialszy krasnoludzki topór, jaki kiedykolwiek powstał w Enroth. W napisie runicznym wygrawerowanym wzdłuż ostrza można odszyfrować imię Snergla.