Wygląd | Nazwa | Typ | Wartość | Opis |
![]() | Butelka na eliksir | Butelka na eliksir | 1 | Pusta butelka na eliksir. |
![]() | Szary katalizator | Katalizator | 1 | Katalizatory miesza się z eliksirami, żeby zmieniać ich siłę. Eliksir przyjmie siłę, jaką posiada katalizator, który z nim zmieszałeś. Uważaj, żeby nie pomieszać silnego eliksiru ze słabym katalizatorem! |
![]() | Leczenie ran | Czerwony eliksir | 5 | Przywraca 10 + siła eliksiru punktów życia. |
![]() | Magiczny eliksir | Niebieski eliksir | 5 | Przywraca 10 + siła eliksiru punktów magii. |
![]() | Leczenie osłabienia | Żółty eliksir | 5 | Leczy osłabienie. |
![]() | Leczenie chorób | Pomarańczowy eliksir | 50 | Leczy choroby. |
![]() | Leczenie trucizny | Fioletowy eliksir | 50 | Leczy truciznę. |
![]() | Przebudzenie | Zielony eliksir | 50 | Usuwa sen. |
![]() | Pośpiech | Warstwowy eliksir | 150 | Zapewnia pośpiech (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. |
![]() | Heroizm | Warstwowy eliksir | 150 | Zapewnia heroizm (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. |
![]() | Błogosławieństwo | Warstwowy eliksir | 150 | Zapewnia błogosławieństwo (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. |
![]() | Wytrzymałość | Warstwowy eliksir | 150 | Zapewnia utrwalenie (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. |
![]() | Tarcza | Warstwowy eliksir | 150 | Zapewnia tarczę (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. |
![]() | Odnowienie ładunków | Warstwowy eliksir | 150 | Zapewnia odnowienie ładunku przedmiotu (jak zaklęcie). Przedmiot na stałe traci liczbę ładunków równą 70% punków siły eliksiru. |
![]() | Kamienna skóra | Warstwowy eliksir | 150 | Zapewnia kamienną skórę (tak jak zaklęcie) na 30 minut/punkt siły eliksiru. |
![]() | Oddychanie pod wodą | Warstwowy eliksir | 150 | Chroni przed utonięciem. |
![]() | Utwardzenie przedmiotu | Warstwowy eliksir | 150 | Zwiększa odporność przedmiotu, sprawiając, że będzie on bardziej odporny na złamanie. |
![]() | Usunięcie Strachu | Warstwowy eliksir | 150 | Leczy strach. |
![]() | Zdjęcie klątwy | Warstwowy eliksir | 150 | Leczy klątwę. |
![]() | Leczenie obłędu | Warstwowy eliksir | 150 | Leczy obłęd. |
![]() | Zwiększenie: Mocy, Szczęścia, Intelektu, Osobowości, Szybkości, Wytrzymałości lub Celności | Biały eliksir | 750 | Czasowo zwiększa: Moc, Szczęście, Intelekt, Osobowość, Szybkość, Wytrzymałość lub Celność o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. |
Eliksir: Płomienny, Zamrażający, Trujący, Szokujący lub Szbkości | 750 | Dodaje właściwość: 'ognia', 'mrozu', 'trucizny', 'iskier' lub 'szybkości' do nie-magicznej broni na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
Ulecz Paraliż | 750 | Leczy paraliż. | ||
Boska Odnowa | 750 | Usuwa wszystkie przypadłości (poza śmiercią, zamianą w kamień i wymazaniem). | ||
Boskie Uleczenie | 750 | Zwiększa punkty życia o pięciokrotną siłę eliksiru. | ||
Boska Moc | 750 | Zwiększa punkty magii o pięciokrotną siłę eliksiru. | ||
Odporność na magię: ognia, powietrza, wody, ziemi, umysłu, ciała | 750 | Czasowo zwiększa Odporność na Magię: Ognia, Powietrza, Wody, Ziemi, Umysłu lub Ciała o trzykrotną moc eliksiru na 30 minut/punkt siły eliksiru. | ||
![]() | Kamień w ciało | Czarny eliksir | 2000 | Rzuca klątwę na zamienionych w kamień. |
Morderczy eliksir | 2000 | Dodaje właściwość "zabijania smoków" do nie-magicznej broni. | ||
Czyste: Szczęście, Szybkość, Intelekt, Wytrzymałość, Osobowość, Celność lub Moc | 2000 | Na stałe dodaje 50 do: Szczęścia, Szybkości, Intelektu, Wytrzymałości, Osobowości, Celności lub Mocy. | ||
Odmłodzenie | 2000 | Usuwa wszystkie efekty naturalnego starzenia. |
Czarny eliksir odmładzania może być bardzo przydatny w zapobieganiu procesowi starzenia się. Aby zrobić taki eliksir, trzeba uzyskać odpowiednią kombinację trzech podstawowych odczynników.
Czarny eliksir czystej Mocy jest marzeniem każdego poszukiwacza przygód. Stałe zwiększenie Mocy zamienia każdego w maszynę do walki. Aby zrobić taki eliksir, trzeba odpowiednio wymieszać cztery dowolne odczynniki w kolorze czerwonym, dwa niebieskie oraz jeden żółty.
Czarny eliksir czystej Celności jest marzeniem każdego łucznika. Stałe zwiększenie celności zamienia każdego w maszynę do walki. Aby uzyskać taki eliksir należy odpowiednio wymieszać cztery dowolne odczynniki w kolorze żółtym, dwa czerwone oraz jeden niebieski.
Czarny eliksir czystej Osobowości na stałe poprawia możliwości intelektualne, zwiększając całkowitą liczbę punktów magii zależnych od osobowości. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio wymieszać jeden z odczynników w kolorze czerwonym, cztery odczynniki w kolorze niebieskim i dwa - w kolorze żółtym.
Czarny eliksir czystej Wytrzymałości jest marzeniem każdego poszukiwacza przygód. Stałe zwiększenie Wytrzymałości zmienia każdego w maszynę do walki, podnosząc liczbę punktów życia znacznie powyżej normalnego poziomu. Aby uzyskać ten eliksir, trzeba odpowiednio połączyć dwa dowolne odczynniki w kolorze czerwonym, cztery odczynniki w kolorze niebieskim i jeden - w kolorze żółtym.
Czarny eliksir czystego Intelektu na stałe poprawia możliwości intelektualne, zwiększając całkowitą liczbę punktów magii zależnych od tej cechy. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć jeden z odczynników w kolorze czerwonym z dwoma odczynnikami w kolorze niebieskim i czterema - w kolorze żółtym.
Czarny eliksir czystej Szybkości może być rozwiązaniem dla tych, którzy nie dorównują potworom. Stałe zwiększenie Szybkości może być tym, czego potrzebujesz, żeby się otrząsnąć i zacząć działać, zanim zrobią to potwory. Nigdy nie jest się zbyt szybkim. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć cztery dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z dwoma odczynnikami w kolorze niebieskim i jednym - w kolorze żółtym.
Czarny eliksir czystego Szczęścia może być rozwiązaniem dla tych, którzy mają pecha w rozbrajaniu pułapek. Stałe zwiększenie szczęścia może być tym, czego potrzebujesz, by czmychnąć zanim pułapka eksploduje. Szczęścia nigdy za dużo. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć dwa dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z trzema odczynnikami w kolorze niebieskim i trzema - w kolorze żółtym.
Czarny eliksir zabijania zamienia zwykłą broń w oręż do zabijania smoków. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z trzema odczynnikami w kolorze niebieskim i dwoma - w kolorze żółtym.
Czarny eliksir zamiany kamienia w ciało pozwala na odwrócenie procesu zamiany w kamień. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z dwoma odczynnikami w kolorze niebieskim i trzema - w kolorze żółtym.
Biały eliksir zwiększenia Mocy czasowo zwiększa siłę w momencie, gdy tego potrzebujesz. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z dwoma odczynnikami w kolorze niebieskim.
Biały eliksir zwiększenia Intelektu czasowo zwiększa twój intelekt w momencie, gdy tego potrzebujesz. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć dwa dowolne odczynniki w kolorze niebieskim z trzema odczynnikami w kolorze żółtym.
Biały eliksir zwiększenia Osobowości czasowo zwiększa twoją osobowość w momencie, kiedy tego potrzebujesz. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze niebieskim z dwoma odczynnikami w kolorze żółtym.
Biały eliksir zwiększenia Wytrzymałości czasowo zwiększa twoją wytrzymałość w momencie, kiedy tego potrzebujesz. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć dwa dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z trzema odczynnikami w kolorze niebieskim.
Biały eliksir zwiększenia Szybkości czasowo zwiększa twoją szybkość w momencie, kiedy tego potrzebujesz. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z dwoma odczynnikami w kolorze żółtym.
Biały eliksir zwiększenia Celności zwiększa twoją celność w momencie, kiedy tego potrzebujesz. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć dwa dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z trzema odczynnikami w kolorze żółtym.
Biały płomienny eliksir zamienia każdą zwykłą broń w broń Ognia. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć dwa dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z jednym odczynnikiem w kolorze niebieskim i dwoma - w kolorze żółtym.
Biały zamrażający eliksir zamienia każdą zwykłą broń w broń Mrozu. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć dwa dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z dwoma odczynnikami w kolorze niebieskim i jednym - w kolorze żółtym.
Biały trujący eliksir zamienia każdą zwykłą broń w broń Trucizny. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć jeden dowolny odczynnik w kolorze czerwonym z dwoma odczynnikami w kolorze niebieskim i dwoma odczynnikami w kolorze żółtym.
Biały porażający eliksir zamienia każdą zwykłą broń w broń Iskier. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z jednym odczynnikiem w kolorze niebieskim i jednym - w kolorze żółtym.
Eliksir Szybkości zamienia każdą zwykłą broń w broń Szybkości. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć jeden dowolny odczynnik w kolorze czerwonym z trzema odczynnikami w kolorze niebieskim i jednym - w kolorze żółtym.
Biały eliksir leczenia paraliżu usuwa paraliż. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć jeden dowolny odczynnik w kolorze czerwonym z jednym odczynnikiem w kolorze niebieskim i trzema - w kolorze żółtym.
Biały eliksir Boskiej odnowy uzdrawia wszystko z wyjątkiem zamiany w kamień, śmierci lub dezintegracji. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć jeden dowolny odczynnik w kolorze czerwonym z jednym odczynnikiem w kolorze niebieskim i trzema - w kolorze żółtym.
Biały eliksir Boskiego uzdrowienia ma większą moc niż eliksir leczenia ran. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z trzema odczynnikami w kolorze żółtym.
Biały eliksir Boskiej Mocy ma większą moc niż eliksir magiczny. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze niebieskim z trzema odczynnikami w kolorze żółtym.
Biały eliksir zwiększenia Szczęścia czasowo zwiększa twoje szczęście w momencie, kiedy tego potrzebujesz. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z trzema odczynnikami w kolorze niebieskim.
Biały eliksir odporności na magię ognia czasowo zwiększa twoją odporność na ogień. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć dwa dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z jednym odczynnikiem w kolorze niebieskim i trzema - w kolorze żółtym.
Biały eliksir odporności na magię powietrza czasowo zwiększa twoją odporność na obrażenia powodowane przez magię powietrza. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z dwoma odczynnikami w kolorze niebieskim i jednym w kolorze żółtym.
Biały eliksir odporności na magię wody czasowo zwiększa twoją odporność na obrażenia powodowane przez magię wody. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć jeden dowolny odczynnik w kolorze czerwonym z trzema odczynnikami w kolorze niebieskim i trzema w kolorze żółtym.
Biały eliksir odporności na magię ziemi czasowo zwiększa twoją odporność na obrażenia powodowane przez magię ziemi. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć trzy dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z jednym odczynnikiem w kolorze niebieskim i dwoma w kolorze żółtym.
Biały eliksir odporności na magię umysłu czasowo zwiększa twoją odporność na obrażenia powodowane przez magię umysłu. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć dwa dowolne odczynniki w kolorze czerwonym z trzema odczynnikami w kolorze niebieskim i jednym w kolorze żółtym.
Biały eliksir odporności na magię ciała czasowo zwiększa twoją odporność na obrażenia powodowane przez magię ciała. Aby uzyskać ten eliksir, należy odpowiednio połączyć jeden dowolny odczynnik w kolorze czerwonym z dwoma odczynnikami w kolorze niebieskim i trzema w kolorze żółtym.
Katalizator (szary) = grzyby + pusta butelka.
Leczenie ran (czerwony) = wdowie jagody + pusta butelka.
Magiczny eliksir (niebieski) = korzeń firny + pusta butelka.
Leczenie osłabienia (żółty) = mak + pusta butelka.
Leczenie chorób (pomarańczowy) = żółty + czerwony
Leczenie trucizny (fioletowy) = niebieski + czerwony
Przebudzenie (zielony) = żółty + niebieski
Pośpiech (warstwowy czerwony i pomarańczowy) = czerwony + pomarańczowy
Heroizm (warstwowy czerwony i fioletowy) = czerwony + fioletowy
Błogosławieństwo (warstwowy czerwony i zielony) = czerwony + zielony
Wytrzymałość (warstwowy niebieski i pomarańczowy) = niebieski + pomarańczowy
Tarcza (warstwowy niebieski i fioletowy) = niebieski + fioletowy
Odnowienie ładunków (warstwowy niebieski i zielony) = niebieski + zielony
Kamienna skóra (warstwowy żółty i pomarańczowy) = żółty + pomarańczowy
Oddychanie pod wodą (warstwowy żółty i fioletowy) = żółty + fioletowy
Utwardzenie przedmiotu (warstwowy żółty i zielony) = żółty + zielony
Usunięcie strachu (warstwowy pomarańczowy i fioletowy) = pomarańczowy + fioletowy
Zdjęcie klątwy (warstwowy fioletowy i zielony) = fioletowy + zielony
Leczenie obłędu (warstwowy pomarańczowy i zielony) = pomarańczowy + zielony
Zwiększenie mocy = fioletowy + warstwowy czerwony i fioletowy
Zwiększenie intelektu = zielony + warstwowy żółty i zielony
Zwiększenie osobowości = zielony + warstwowy niebieski i zielony
Zwiększenie wytrzymałości = fioletowy + warstwowy niebieski i fioletowy
Zwiększenie szybkości = pomarańczowy + warstwowy czerwony i pomarańczowy
Zwiększenie celności = pomarańczowy + warstwowy żółty i pomarańczowy
Płomienny eliksir = zielony + warstwowy czerwony i pomarańczowy
Płomienny eliksir = fioletowy + warstwowy żółty i pomarańczowy
Zamrażający eliksir = zielony + warstwowy czerwony i fioletowy
Zamrażający eliksir = pomarańczowy + warstwowy niebieski i fioletowy
Trujący eliksir = pomarańczowy + warstwowy niebieski i zielony
Trujący eliksir = fioletowy + warstwowy żółty i zielony
Porażający eliksir = fioletowy + warstwowy czerwony i pomarańczowy
Porażający eliksir = pomarańczowy + warstwowy czerwony i fioletowy
Eliksir szybkości = zielony + warstwowy niebieski i fioletowy
Eliksir szybkości = fioletowy + warstwowy niebieski i zielony
Leczenie paraliżu = zielony + warstwowy żółty i pomarańczowy
Leczenie paraliżu = pomarańczowy + warstwowy żółty i zielony
Boska odnowa = warstwowy czerwony i pomarańczowy + warstwowy niebieski i zielony
Boskie uzdrowienie = warstwowy czerwony i pomarańczowy + warstwowy żółty i pomarańczowy
Boska moc = warstwowy niebieski i zielony + warstwowy żółty i zielony
Zwiększenie Szczęścia = warstwowy czerwony i fioletowy + warstwowy niebieski i fioletowy
Odporność na magię ognia = warstwowy czerwony i pomarańczowy + warstwowy żółty i zielony
Odporność na magię powietrza = warstwowy czerwony i pomarańczowy + warstwowy niebieski i fioletowy
Odporność na magię wody = warstwowy niebieski i fioletowy + warstwowy żółty i zielony
Odporność na magię ziemi = warstwowy czerwony i fioletowy + warstwowy żółty i pomarańczowy
Odporność na magię umysłu = warstwowy czerwony i fioletowy + warstwowy niebieski i zielony
Odporność na magię ciała = warstwowy niebieski i zielony + warstwowy żółty i pomarańczowy
Zamiana kamienia w ciało = warstwowy czerwony i fioletowy + Leczenie paraliżu (biały)
Morderczy eliksir = warstwowy niebieski i fioletowy + Płomienny eliksir (biały)
Czyste szczęście = warstwowy żółty i pomarańczowy + Eliksir szybkości (biały)
Czysta szybkość = Purpurowy Eliksir + Zwiększenie szybkości (biały)
Czysty intelekt = pomarańczowy Eliksir + Zwiększenie intelektu (biały)
Czysta wytrzymałość = zielony Eliksir + Zwiększenie wytrzymałości (biały)
Czysta osobowość = fioletowy Eliksir + Zwiększenie osobowości (biały)
Czysta celność = zielony Eliksir + Zwiększenie celności (biały)
Czysta moc = pomarańczowy Eliksir + Zwiększenie mocy (biały)
Odmłodzenie = warstwowy czerwony i zielony + Boska odnowa (biały)