Magia Ciemności

NazwaOpisPodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
ReanimacjaJeśli zaklęcie to zostanie rzucone na martwą postać, zostanie ona ożywiona i zamieniona w zombie, który będzie miał 10 punktów życia na każdy punkt biegłości w magii ciemności (do osiągnięcia dozwolonego limitu). Zombie będzie atakować stworzenia wrogie twojej drużynie, aż nie zostanie powtórnie zabity lub twoja drużyna opuści daną mapę.Postać dostaje 20 punktów życia na każdy punkt biegłości (aż do dozwolonego poziomu)Postać dostaje 30 punktów życia na każdy punkt biegłościPostać dostaje 40 punktów życia na każdy punkt biegłościPostać dostaje 50 punktów życia na każdy punkt biegłości
Toksyczna chmuraPrzed osobą rzucającą to zaklęcie pojawia się trująca chmura, która powoli przesuwa się do przodu. Każda istota, która dostanie się w obszar jej działania otrzyma 25 punktów obrażeń plus 1-10 punktów za każdy punkt biegłości w magii ciemności.Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
Wampiryczna brońZaklina broń nadając jej właściwość ""wampiryzmu."" Punkty obrażeń zadane przez taką broń będą dodawane do punktów życia osoby władającej bronią (aż do osiągnięcia dozwolonego limitu).Czas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłościSkraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcjiDziała na stałe
Zmniejszający promieńKażdy, nawet największy potwór poddany działaniu tego zaklęcia, zostanie zmniejszony, dzięki czemu łatwiej będzie można sobie z nim poradzić. Zmniejszony potwór zadaje połowę, jedną trzecią lub jedną czwartą obrażeń, które mógłby zadać normalnie. Czas działania czaru wynosi 5 minut na każdy punkt biegłości w magii ciemności.Zmniejsza wielkość potwora o połowę Trzykrotnie zmniejsza wielkość potworaCzterokrotnie zmniejsza wielkość potworaDziała na określonym terenieZmniejsza grupę potworów
SzrapnelZaklęcie to powoduje wystrzelenie pocisku z rozżarzonego metalu, który rani każdego, kto znajdzie się na jego drodze. Każdy odłamek metalu zadaje 6 punktów obrażeń plus 1-6 punktów na każdy punkt biegłości w magii ciemności.brakSkraca się czas osiagnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Powstaje 5 odłamkówSkraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Powstaje 7 odłamkówNajkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Powstaje 9 odłamków
Kontrola nad nieumarłymiCzar ten pozwala na przejęcie kontroli nad umysłem nieumarłego. W trakcie działania zaklęcia bedzie on atakował wrogów twojej drużyny. Czas trwania czaru wynosi 3 minuty za każdy punkt biegłości w magii cemności. Czar nie przestaje działać nawet jeżeli twoja drużyna zaatakuje stworzenie, na które zostało rzucone zaklęcie.brakCzas trwania wynosi 3 minuty na punkt biegłościSkraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, czas trwania wynosi 5 minut na punkt biegłościNajkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Czar działa dopóki drużyna nie opuści mapy>/td>
Odbicie bóluJeżeli jakiś potwór zaatakuje i zrani członka twojej drużyny, będącego pod wpływem tego zaklęcia, to sam otrzyma obrażenia tej samej wielkości.brakCzas trwania wynosi 1 godzinę + 5 minut na punkt biegłościCzar działa na całą drużynęCzas trwania wynosi 1 godzinę + 15 minut na punkt biegłości
OfiaraRzucenie czaru powoduje zabicie jednej z postaci, które podążają za twoją drużyną, powodując poważny spadek reputacji całej drużyny. Jednak dzięki temu do maksimum przywrócone zostaną punkty życia i punkty magii osoby rzucającej zaklęcie, a wszystkie negatywne przypadłości i efekty starzenia zostają zdjęte.brakbrakDługi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcjiŚrednio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
Oddech smokaOsoba rzucająca czar wydala z siebie chmurę toksycznych wyziewów, które zadają znaczne brażenia wskazanemu przeciwnikowi, a przy okazji innym wrogom znajdującym się w pobliżu. Jest to najpotężniejsze zaklęcie ofensywne, powodujšce 1-25 punktów obrażeń za każdy punkt biegłości w magii ciemnoœci.brakbrakDługi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcjiŚrednio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
ArmageddonZaklęciem tym można zniszczyć całe miasto. Można je rzucić tylko trzy razy dziennie i tylko pod gołym niebem. Armageddon powoduje, że wszystkie stworzenia znajdujące się na danej mapie, włączając w to twoją drużynę, otrzymują 50 punktów obrażeń plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ciemności.brakbrakZaklęcie można rzucić tylko trzy razy dziennieZaklęcie można rzucić cztery razy dziennie
Wyssanie duszyZaklęcie to wysysa życie z potworów znajdujących się w zasięgu wzroku i przekazuje ich energię życiową twojej drużynie w formie punktów życia (na takiej samej zasadzie jak czar "podział życia"). Zadawane obrażenia (i otrzymane punkty życia) to 25 punktów plus 1-8 punktów, za każdy punkt biegłości w magii ciemności.brakbrakbrakNie ma silniejszego zaklęcia!