Magia Ducha

NazwaOpisPodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
Wykrycie życiaPozwala członkom twojej drużyny widzieć aktualną, liczbową wartość punktów życia przeciwnika.Czas trwania wynosi 10 minut na punkt biegłości.Czas trwania wynosi 30 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłościPokazuje także zaklęcia
BłogosławieństwoBłogosławione postacie mają większą szansę na trafienie przeciwnika w walce bezpośredniej oraz na dystans. Szansa na trafienie zwiększa się o 5 punktów plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ducha.Czas trwania wynosi 1 godzinę plus 5 minut na punkt biegłościZaklęcie działa na całą drużynęCzas trwania wynosi 1 godzinę plus 15 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę + 1 godzinę na każdy punkt biegłości
LosJeżeli zaklęcie zostanie rzucone na członka drużyny, to jego szanse na trafienie zostają zwiększone. Jeżeli zostanie rzucone na przeciwnika, to jego szanse na trafienie będą mniejsze. Zwiększenie lub obniżenie szansy na trafienie wynosi 20 punktów plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ducha. Czar działa przez 5 minut lub do momentu, kiedy postać, na którą zostało rzucone zaklęcie, zaatakuje.Premia lub kara wynosi 20 + 1 na każdy punkt biegłościPremia lub kara wynosi 20 + 2 na każdy punkt biegłościPremia lub kara wynosi 20 + 4 na każdy punkt biegłościPremia lub kara wynosi 20 + 6 na każdy punkt biegłości
Odpędzenie nieumarłychSprawia, że wszyscy nieumarli znajdujący się w zasięgu wzroku zaczynają uciekać. Czas działania zakęcia wynosi 3 minuty plus 1 minuta na każdy punkt biegłości w magii ducha.Czas trwania wynosi 3 minut plus 1 na każdy punkt biegłościCzas trwania wynosi 3 minut plus 3 na każdy punkt biegłościCzas trwania wynosi 3 minut plus 5 na każdy punkt biegłościSkraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
Zdjęcie klątwyJeżeli zaklęcie zostanie rzucone na czas, może usunąć efekty klątwy nałożonej na postać. Im więcej punktów biegłości w magii ducha posiada czarodziej, tym dłużej dana postać może być obłożona klątwą nim zostanie uzdrowiona. Jeżeli postać była przeklęta zbyt długo, to oprócz zaklęcia Boska Interwencja, pozostaje jedynie wizyta w Świątyni.brakZaklęcie zadziała, jeżeli klątwa nie była nałożona dłużej, niż 1 godzinę na każdy punkt biegłościZaklęcie zadziała, jeżeli klątwa nie była nałożona dłużej, niż 1dzień na każdy punkt biegłościBrak ograniczeń czasowych
UtrwalenieCzar utrwalenia silniej wiąże duszę postaci z jej ciałem, dlatego nie umrze ona nawet w przypadku utraty wielu punktów życia, choć zaklęcie nie zapobiegnie utracie przytomności. Jeżeli w chwili zakończenia działania czaru, poziom punktów życia dalej będzie zbyt niski, to postać czeka niechybna śmierć.brakCzas trwania wynosi 1 godzinę + 5 minut na punkt biegłościZaklęcie działa na całą drużynęCzas trwania wynosi 1 godzinę + 15 minut na punkt biegłości
HeroizmObrażenia, jakie zadają członkowie twojej drużyny podczas udanego ataku wzrastają o 5 punktów plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ducha. Czar działa na całą drużynę.brakCzas trwania wynosi 1 godzinę + 5 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę + 15 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę + 1 godzinę na każdy punkt biegłości
Osłabienie DuchaCzar ten osłabia więzi pomiędzy ciałem i duszą przeciwnika, zadając 10 punktów obrażeń plus 2 - 8 punktów na każdy punkt biegłości w magii ducha. Z powodu swojej specyficznej natury, zaklęcie zadziała tylko wtedy, jeżeli przeciwnik będzie się znajdować bardzo blisko rzucającego. Jeżeli cel znajdzie się poza zasięgiem działania czaru, to nie odniesie żadnych obrażeń.brakbrakśrednio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
Ożywienie martwychJeżeli zaklęcie zostanie rzucone na czas, spowoduje przywrócenie martwej postaci do życia. Im dłużej dana postać była martwa, tym więcej punktów biegłości potrzeba do jej ożywienia. Jeżeli była martwa zbyt długo, to pomoże już tylko wizyta w Świątyni lub zaklęcie Boska Interwencja. Postacie przywrócone do życia będą odczuwały efekty osłabienia.brakbrakZaklęcie zadziała, jeżeli utrata życia nie była dłuższa niż 1 dzień na każdy punkt biegłościBrak ograniczeń czasowych
Podział życiaZaklęcie to łączy siły życiowe wszystkich postaci, a następnie równo rozdziela je pomiędzy członków drużyny. Liczba punktów do rozdzielenia jest równa sumie wszystkich punktów życia posiadanych przez członków drużyny plus 3 punkty na każdy punkt biegłości w magii ducha. Żadna z postaci nie może dostać więcej punktów życia niż wynosi jej maksymalna ilość punktów życia.brakbrakDodaje 3 punkty życia na każdy punkt biegłościDodaje 4 punkty życia na każdy punkt biegłości
WskrzeszeniePrzywraca do życia postać, której ciało zostało zniszczone. Wskrzeszone postacie będą odczuwały efekty osłabienia.brakbrakbrakNie ma silniejszego zaklęcia!