Magia Ognia
Nazwa czaru | Opis | Podstawowy | Ekspert | Mistrz | Arcymistrz | ||||||||||||||||||||||||||||||
¦wiat³o pochodni | Pochodnia roz¶wietla w ciemno¶ci obszar wokó³ dru¿yny. | Czas trwania 1 godzina/punkt bieg³o¶ci | ¦wiat³o jest ja¶niejsze. | ¦wiat³o jest najja¶niejsze. | Skraca siê czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ognisty pocisk | W kierunku pojedynczego celu wystrzeliwany jest snop ognia. Zadaje tylko 1-3 punktów obra¿eñ na ka¿dy punkt bieg³o¶ci w magii ognia, ale koszt rzucenia czaru nie jest wysoki. Ognisty pocisk jest bezpieczny i efektywny. To jedno z ulubionych zaklêæ ka¿dego maga. | D³ugi czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | Skraca siê czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | Skraca siê czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | Najkrótszy czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Odporno¶æ na magiê ognia | Zwiêksza odporno¶æ na magiê ognia u wszystkich cz³onków dru¿yny o liczbê punktów równ± twojej bieg³o¶ci w magii ognia. Czas trwania wynosi jedn± godzinê na ka¿dy punkt bieg³o¶ci. | 1 punkt odporno¶ci na ka¿dy punkt bieg³o¶ci | 2 punkty odporno¶ci na ka¿dy punkt bieg³o¶ci | 3 punkty odporno¶ci na ka¿dy punkt bieg³o¶ci | 4 punkty odporno¶ci na ka¿dy punkt bieg³o¶ci | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ognista po¶wiata | Czar ten powoduje, ¿e broñ bez specjalnych w³a¶ciwo¶ci zaczyna p³on±æ magicznym ogniem. Nazwa broni zostaje uzupe³niona o dodatkow± cechê. Czas trwania zaklêcia wynosi jedn± godzinê na ka¿dy punkt bieg³o¶ci w magii ognia. | Broñ ognia | Broñ p³omienia | Broñ piekie³ | Broñ na sta³e zyskuje cechê ognia | ||||||||||||||||||||||||||||||
Po¶piech | Skraca czas, potrzebny na osi±gniêcie gotowo¶ci do podjêcia nastêpnej akcji. Po ustaniu dzia³ania czaru cz³onkowie twojej dru¿yny bêd± przez pewien czas os³abieni. | brak | Czas trwania wynosi 1 godzinê + 1 minutê na punkt bieg³o¶ci | Czas trwania wynosi 1 godzinê + 3 minuty na punkt bieg³o¶ci | Czas trwania wynosi 1 godzinê + 4 minuty na punkt bieg³o¶ci | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kula ognia | Kolejne ulubione zaklêcie Magów. Wystrzeliwuje w kierunku pojedynczego celu kulê ognia, która wybucha przy uderzeniu, rani±c wszystkie postacie znajd±ce siê w pobli¿u. Je¿eli twoja dru¿yna znajdzie siê zbyt blisko eksplozji, tak¿e mo¿e zostaæ zraniona. Zadawane obra¿enia wynosz± 1-6 punktów za ka¿dy punkt bieg³o¶ci w magii ognia posiadany przez osobê rzucaj±c± czar. | brak | ¦rednio d³ugi czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | Skraca siê czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | Najkrótszy czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mina ogniowa | Powoduje postawienie na ziemi miny ogniowej, która eksploduje, je¿eli kto¶ bêdzie przechodzi³ obok niej. Miny pozostaj± na swoim miejscu, a¿ kto¶ ich nie zdetonuje, lub do czasu, gdy twoja dru¿yna opu¶ci dan± mapê. | brak | Powoduje 1-6 punktów obra¿eñ na ka¿dy punkt bieg³o¶ci; maksymalnie 5 min | Zadaje 1-8 punktów obra¿eñ na ka¿dy punkt bieg³o¶ci; maksymalnie 7 min | Zadaje 1-10 punktów obra¿eñ na ka¿dy punkt bieg³o¶ci; maksymalnie 9 min | ||||||||||||||||||||||||||||||
Po¿oga | Twoja dru¿yna zostaje otoczona przez tarczê gor±cych p³omieni. Wszystkie potwory, które pozostaj± w zasiêgu dzia³ania zaklêcia otrzymuj± 1-6 punktów obra¿eñ na jeden punkt umiejêtno¶ci w³adania magi± ognia. | brak | brak | Czas trwania wynosi 1 minutê na ka¿dy punkt bieg³o¶ci | Czas trwania wynosi 10 minut na punkt bieg³o¶ci | ||||||||||||||||||||||||||||||
Deszcz meteorów | Zaklêcie to przyzywa deszcz p³on±cych kamieni, które uderzaj± w cel i teren wokó³ niego - dlatego lepiej nie staæ w pobli¿u ofiary. Ka¿dy meteor zadaje 8 punktów obra¿eñ plus 1 punkt na ka¿dy punkt bieg³o¶ci w magii ognia. Czar nie dzia³a w pomieszczeniach. | brak | brak | ¦rednio d³ugi czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji i 16 meteorów. | Krótki czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji i 20 meteorów. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Piek³o | Zaklêcie to podpala ka¿dego przeciwnika w zasiêgu wzroku, za wyj±tkiem cz³onków twojej dru¿yny. Jest bardzo przydatne, je¿eli trzeba oczy¶ciæ pomieszczenie ze s³abych lub ¶rednio-s³abych potworów. Ka¿dy przeciwnik otrzymuje 12 punktów plus 1 punkt obra¿eñ na ka¿dy punkt bieg³o¶ci w magii ognia. Czar ten dzia³a tylko w pomieszczeniach. | brak | brak | ¦rednio d³ugi osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | Krótki czas osi±gniêcia gotowo¶ci do podjêcia kolejnej akcji. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Spalenie | Jest to jedno z najpotê¿niejszych zaklêæ powoduj±cych bezpo¶rednie obra¿enia. Spalenie zadaje ogromne obra¿enia pojedynczemu przeciwnikowi. Jedynie najsilniejsze potwory s± w stanie prze¿yæ dzia³anie tego czaru. Obra¿enia wynosz± 15 punktów plus 1- 15 punktów na ka¿dy punkt bieg³o¶ci w magii ognia. | brak | brak | brak | Nie ma silniejszego zaklêcia! |