Nazwa czaru | Opis | Podstawowy | Ekspert | Mistrz | Arcymistrz |
Światło pochodni | Pochodnia rozświetla w ciemności obszar wokół drużyny. | Czas trwania 1 godzina/punkt biegłości | Światło jest jaśniejsze. | Światło jest najjaśniejsze. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. |
Ognisty pocisk | W kierunku pojedynczego celu wystrzeliwany jest snop ognia. Zadaje tylko 1-3 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości w magii ognia, ale koszt rzucenia czaru nie jest wysoki. Ognisty pocisk jest bezpieczny i efektywny. To jedno z ulubionych zaklęć każdego maga. | Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. |
Odporność na magię ognia | Zwiększa odporność na magię ognia u wszystkich członków drużyny o liczbę punktów równą twojej biegłości w magii ognia. Czas trwania wynosi jedną godzinę na każdy punkt biegłości. | 1 punkt odporności na każdy punkt biegłości | 2 punkty odporności na każdy punkt biegłości | 3 punkty odporności na każdy punkt biegłości | 4 punkty odporności na każdy punkt biegłości |
|
Ognista poświata | Czar ten powoduje, że broń bez specjalnych właściwości zaczyna płonąć magicznym ogniem. Nazwa broni zostaje uzupełniona o dodatkową cechę. Czas trwania zaklęcia wynosi jedną godzinę na każdy punkt biegłości w magii ognia. | Broń ognia | Broń płomienia | Broń piekieł | Broń na stałe zyskuje cechę ognia |
Pośpiech | Skraca czas, potrzebny na osiągnięcie gotowości do podjęcia następnej akcji. Po ustaniu działania czaru członkowie twojej drużyny będą przez pewien czas osłabieni. | brak | Czas trwania wynosi 1 godzinę + 1 minutę na punkt biegłości | Czas trwania wynosi 1 godzinę + 3 minuty na punkt biegłości | Czas trwania wynosi 1 godzinę + 4 minuty na punkt biegłości |
Kula ognia | Kolejne ulubione zaklęcie Magów. Wystrzeliwuje w kierunku pojedynczego celu kulę ognia, która wybucha przy uderzeniu, raniąc wszystkie postacie znajdące się w pobliżu. Jeżeli twoja drużyna znajdzie się zbyt blisko eksplozji, także może zostać zraniona. Zadawane obrażenia wynoszą 1-6 punktów za każdy punkt biegłości w magii ognia posiadany przez osobę rzucającą czar. | brak | Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. |
Mina ogniowa | Powoduje postawienie na ziemi miny ogniowej, która eksploduje, jeżeli ktoś będzie przechodził obok niej. Miny pozostają na swoim miejscu, aż ktoś ich nie zdetonuje, lub do czasu, gdy twoja drużyna opuści daną mapę. | brak | Powoduje 1-6 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości; maksymalnie 5 min | Zadaje 1-8 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości; maksymalnie 7 min | Zadaje 1-10 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości; maksymalnie 9 min |
Pożoga | Twoja drużyna zostaje otoczona przez tarczę gorących płomieni. Wszystkie potwory, które pozostają w zasięgu działania zaklęcia otrzymują 1-6 punktów obrażeń na jeden punkt umiejętności władania magią ognia. | brak | brak | Czas trwania wynosi 1 minutę na każdy punkt biegłości | Czas trwania wynosi 10 minut na punkt biegłości |
Deszcz meteorów | Zaklęcie to przyzywa deszcz płonących kamieni, które uderzają w cel i teren wokół niego - dlatego lepiej nie stać w pobliżu ofiary. Każdy meteor zadaje 8 punktów obrażeń plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ognia. Czar nie działa w pomieszczeniach. | brak | brak | Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji i 16 meteorów. | Krótki czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji i 20 meteorów. |
Piekło | Zaklęcie to podpala każdego przeciwnika w zasięgu wzroku, za wyjątkiem członków twojej drużyny. Jest bardzo przydatne, jeżeli trzeba oczyścić pomieszczenie ze słabych lub średnio-słabych potworów. Każdy przeciwnik otrzymuje 12 punktów plus 1 punkt obrażeń na każdy punkt biegłości w magii ognia. Czar ten działa tylko w pomieszczeniach. | brak | brak | Średnio długi osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Krótki czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. |
Spalenie | Jest to jedno z najpotężniejszych zaklęć powodujących bezpośrednie obrażenia. Spalenie zadaje ogromne obrażenia pojedynczemu przeciwnikowi. Jedynie najsilniejsze potwory są w stanie przeżyć działanie tego czaru. Obrażenia wynoszą 15 punktów plus 1- 15 punktów na każdy punkt biegłości w magii ognia. | brak | brak | brak | Nie ma silniejszego zaklęcia! |