Magia Powietrza

Magiczne okoMagiczne oko sprawia, że gdy twoja drużyna znajdzie się na wolnym powietrzu, na mapie w prawym górnym rogu ekranu zostaną wyświetlone miejsca, w których znajdują się potwory i inne ciekawe lokacje. Czas działania czaru wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłości w magii powietrza.Pokazuje tylko teren i potworyPokazuje skarbyPokazuje 'interesujące miejsca'Rzucanie czaru nic nie kosztuje
Powolne spadanieZaklęcie to sprawia, że gdy członkowie drużyny spadną z wysokości większej niż 3 metry, nie odniosą żadnych obrażeń. Czas trwania czaru zależy od poziomu twojej biegłości w magii powietrza.Czas trwania wynosi 5 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 10 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłościSkraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
Odporność na magię powietrzaZwiększa odporność na magię powietrza u wszystkich członków drużyny o liczbę punktów równą twojej biegłości w magii powietrza. Czas trwania wynosi jedną godzinę na każdy punkt biegłości.1 punkt odporności na każdy punkt biegłości2 punkty odporności na każdy punkt biegłości3 punkty odporności na każdy punkt biegłości4 punkty odporności na każdy punkt biegłości
IskryZaklęcie to powoduje wystrzelenie trzech małych kul błyskawic, które odbijają się od powierzchni do momentu gdy w coś nie trafią lub same znikną. Trudno powiedzeć, w którym kierunku skierują się kule, więc najlepiej użyć tego zaklęcia w małym pomieszczeniu pełnym potworów. Każda kula zadaje 2 punkty obrażeń plus 1 punkt za każdy punkt biegłości w magii powietrza.Potrzebny średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, 3 iskry.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, 5 iskierSkraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, 7 iskierNajkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, 9 iskier
SkokTwoja drużyna wyskakuje na około 20 metrów w przód, nie odnosząc żadnych obrażeń przy spadaniu.brakŚrednio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji
TarczaSpowalnia nadlatujące pociski (takie jak kamienie lub strzały) sprawiając, że przy uderzeniu zadają tylko połowę obrażeń.brakCzas trwania wynosi 1 godzinę + 5 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę + 15 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę + 1 godzinę na każdy punkt biegłości
BłyskawicaBłyskawica, jedno z ulubionych zaklęć magów, powoduje wystrzelenie z ręki czarodzieja wyładowania elektrycznego w kierunku pojedynczego celu. Zadawane przez błyskawicę obrażenia wynoszą 1-8 punktów na każdy punkt biegłości.brakŚrednio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
NiewidzialnośćNiewidzialności nie można rzucić, gdy w pobliżu znajdują się wrogo nastawione istoty. Zaklęcie to oddziałowuje na umysł potworów, które nie są w stanie dostrzec twojej drużyny, chyba, że zaczniesz z nimi rozmawiać lub je zaatakujesz. Działanie zaklęcia zostanie przerwane, jeżeli zdecydujesz się na jakikolwiek atak, bez względu na to, czy będzie on udany, czy nie.brakbrakCzas trwania wynosi 10 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłości
ImplozjaImplozja to bardzo nieprzyjemny czar, który powoduje usunięcia powietrza wokół pojedynczego celu. Zadaje 10 punktów obrażeń plus 1-10 punktów na każdy punkt biegłości w magii powietrza.brakbrakŚrednio długi czas do osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Krótki czas do osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
LatanieDaje umiejętność latania członkom twojej drużyny! To bardzo drogie zaklęcie, działające tylko na wolnym powietrzu, ale czasami bardzo się przydaje. Latanie zabiera jeden punkt magii za każde pięć minut spędzone w powietrzu (kiedy nie dotykacie ziemi).brakbrakCzas trwania wynosi 1 godzinę na każdy punkt biegłościNie ubywa punktów magii
Gwiezdny deszczPrzywołuje z niebios dwadzieścia gwiazd, które spadając na ziemię spalają duży obszar wokół celu. Każda gwiazda zadaje 20 punktów obrażeń plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii powietrza. Czar działa tylko na wolnym powietrzu. Staraj się nie znaleźć w miejscu uderzenia gwiazd...brakbrakbrakNie ma silniejszego zaklęcia!