Magia Ziemi

NazwaOpisPodstawowyEkspertMistrzArcymistrz
OszołomienieUderza przeciwnika magiczną siłą, zmuszając go do poświęcenia pewnego czasu na otrząśnięcie się z oszołomienia. Czar ten również odrzuca potwora na pewną odległość, dając twojej drużynie czas na ucieczkę. Im wyższy poziom znajomości magii ziemi, tym większy efekt czaru.Efekt normalnySilniejszy efektSilniejszy efektSilniejszy efekt
SpowolnienieO połowę zmniejsza szybkość postaci, na którą zostało rzucone zaklęcie, a czas potrzebny jej na osiągnięcie gotowości przed wykonaniem następnej akcji jest dwa razy dłuższy. Dzięki spowolnieniu przeciwnik będzie atakował drużynę dwa razy rzadziej i trudniej będzie mu ją dogonić, jeśli ta zacznie uciekać. Czas działania czaru wynosi 1 minutę na każdy punkt biegłości w magii ziemi.Efekt normalnyCzas trwania wynosi 5 minut na każdy punkt biegłościPotwór spowolniony do 1/4 swojej szybkościPotwór spowolniony do 1/8 swojej szybkości
Odporność na magię ziemiZwiększa odporność na magię ziemi u wszystkich członków drużyny o liczbę punktów równą twojej biegłości w magii ziemi. Czas trwania wynosi jedną godzinę na każdy punkt biegłości.1 punkt odporności na każdy punkt biegłości2 punkty odporności na każdy punkt biegłości3 punkty odporności na każdy punkt biegłości4 punkty odporności na każdy punkt biegłości
Zabójczy rójPrzyzywa rój owadów, które gryzą i kłują postać, na którą zostało rzucone zaklęcie. Owady zawsze trafiają do celu. Czar zadaje 5 punktów obrażeń plus 1-3 punktów na każdy punkt biegłości w magii ziemi.Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
Kamienna skóraKlasa pancerza postaci, na którą zostało rzucone zaklęcie, zostaje zwiększona o 5 punktów plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ziemi, który posiada rzucający.brakCzas trwania wynosi 1 godzinę + 5 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę + 15 minut na punkt biegłościCzas trwania wynosi 1 godzinę + 1 godzinę na każdy punkt biegłości
Wirujące ostrzeW kierunku celu wystrzeliwane jest wirujące ostrze., które zadaje 1-9 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości.brakŚrednio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Najkrótszy czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
Zamiana kamienia w ciałoJeżeli jakaś postać została zamieniona w kamień, to zaklęcie przywróci ją do normalnej postaci pod warunkiem, że zostanie rzucone na czas. Im większa biegłość i poziom znajomości magii ziemi, tym dłużej dana postać może być zamieniona w kamień, zanim zostanie odczarowana. Jeżeli postać była zamieniona w kamień zbyt długo, to poza Boską Interwencją może pomóc tylko odwiedzenie Świątyni.brakCzar zadziała, jeżeli zamiana w kamień nie trwała dłużej niż 1 godzinę na każdy punkt biegłościCzar zadziała, jeżeli zamiana w kamień nie trwała dłużej niż 1dzień na każdy punkt biegłościBrak ograniczeń czasowych
Wybuchający kamieńPowoduje wystrzelenie magicznego, który eksploduje po upłynięciu pewnego czasu, lub przy uderzeniu w przeciwnika. Kamień będzie się toczył i odbijał, dopóki w coś nie uderzy, więc trzeba uważać, by nie znaleść się w zasięgu wybuchu. Zaklęcie zadaje 1- 8 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości w magii ziemi.brakbrakŚrednio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
TelekinezaPozwala na poruszanie przedmiotami na odległość. Przy pomocy tego zaklęcia można, na przykład, otwierać drzwi, podnosić przedmioty lub otwierać skrzynie, a wszystko w odpowiedniej odległości od tych wrednych pułapek.brakbrakbrakSkraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
Śmiertelne żniwoWystrzeliwuje w powietrze magiczny kamień, który eksploduje rozbijając się na odłamki i zadają 20 punktów obrażeń plus 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ziemi. Zaklęcia można użyć jedynie pod gołym niebem.brakbrakŚrednio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji, dwukrotnie zwiększa się efekt biegłości
ZniekształcenieOgromnie zwiększa masę ciała postaci, na którą zostało rzucone zaklęcie, co powoduje rozległe zniszczenia w jej organach wewnętrznych. Zadane obrażenia wynoszą 25% zdrowia przeciwnika plus 2% na każdy punkt biegłości w magii ziemi. Im większe potwory, tym większych obrażeń doznają.brakbrakbrakNie ma silniejszego zaklęcia!