Troll Bagienny

Troll Rzeczny

Troll Górski
punkty życia 86 162 258
klasa pancerza

18

28 38
atak (obrażenia) fizyczny (2D10+4) fizyczny (3D10+6) fizyczny (4D10+10)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 10 15
magia powietrza 10 20 30
magia wody 10 20 30
magia ziemi niepodatny niepodatny niepodatny
magia umysłu 5 10 15
magia ducha 5 5 5
magia ciała 5 10 15
magia światła 0 0 0
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Łucznik
Kusznik
Elitarny Łucznik
punkty życia 35 93 171
klasa pancerza 14 16 22
atak (obrażenia)fizyczny (2D6+2),
ogień (3D6+2)
fizyczny (3D6+3),
ogień (4D6+3)
fizyczny (3D7+3),
ogień (4D7+3)
zaklęcia tarcza błyskawica, tarcza błyskawica, tarcza
odporności (w %)
magia ognia 5 10 15
magia powietrza 5 10 15
magia wody 5 10 15
magia ziemi 5 10 15
magia umysłu 10 15 20
magia ducha 10 10 10
magia ciała 10 15 20
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 5 10 15
Na początek


Zbrojny

Strażnik

Awanturnik
punkty życia 40 79 129
klasa pancerza

10

15 20
atak (obrażenia) fizyczny (3D7+4) fizyczny (3D7+6) fizyczny (3D7+8)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 5 10 15
magia powietrza 5 10 15
magia wody 5 10 15
magia ziemi 5 10 15
magia umysłu 5 10 15
magia ducha 5 5 5
magia ciała 5 10 15
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 5 10 15
Na początek


Akolita Miecza

Czempion Miecza

Mistrz Miecza
punkty życia 280 540 880
klasa pancerza

45

65 85
atak (obrażenia) fizyczny (4D7+20) fizyczny (4D5+30) fizyczny (4D5+40)
zaklęcia Błogosławiaństwo,
Heroizm
Błogosławiaństwo,
Heroizm
Błogosławiaństwo,
Heroizm
odporności (w %)
magia ognia 20 300 50
magia powietrza 20 30 50
magia wody 20 30 50
magia ziemi 20 30 50
magia umysłu 30 40 60
magia ducha 10 10 10
magia ciała 30 40 60
magia światła 5 5 5
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 20 30 50
Na początek


Smok Zielony

Smok Niebieski

Wromthrax
punkty życia 880 1080 1080
klasa pancerza 60 80 80
atak (obrażenia) powietrze (12D8+0) woda (14D8+0) woda (14D8+0)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 50 50 50
magia powietrza niepodatny 50 50
magia wody 50 niepodatny niepodatny
magia ziemi 50 50 50
magia umysłu 50 50 50
magia ducha 15 15 15
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 30 30 30
magia ciemności 30 30 30
atak fizyczny 50 50 50
Na początek


Smok Czerwony

Mega Smok
punkty życia 1300 1300
klasa pancerza 100 100
atak (obrażenia) ogień (16D8+0) woda (16D8+0)
zaklęcia - -
odporności (w %)
magia ognia niepodatny 0
magia powietrza 70 0
magia wody 70 0
magia ziemi 70 0
magia umysłu 70 0
magia ducha 15 0
magia ciała niepodatny 0
magia światła 30 0
magia ciemności 30 0
atak fizyczny 70 0
Na początek


Złodziej

Łotrzyk

Mistrz Złodziei
punkty życia 30 50 86
klasa pancerza

10

14 20
atak (obrażenia) fizyczny (3D4+3) fizyczny (3D4+6) fizyczny (3D4+12)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 0 0 0
magia powietrza 0 0 0
magia wody 10 20 30
magia ziemi 0 0 0
magia umysłu 0 0 0
magia ducha 0 0 0
magia ciała 0 0 0
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 0 0 0
Na początek


Cień

Widmo

Duch
punkty życia 35 55 93
klasa pancerza

25

30 35
atak (obrażenia) fizyczny (1D6+6) fizyczny (2D6+6) fizyczny (3D6+6)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 15 20
magia powietrza 10 15 20
magia wody niepodatny niepodatny niepodatny
magia ziemi 10 15 20
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 10 15 20
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 0 0 0
magia ciemności 30 30 30
atak fizyczny 10 15 20
Na początek


Szkielet

Szkielet Wojownik

Wódz Szkieletów
punkty życia 21 40 61
klasa pancerza

8

10 14
atak (obrażenia) fizyczny (3D4+0) fizyczny (3D4+2) fizyczny (3D4+4)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 0 0 0
magia powietrza 0 0 0
magia wody 0 0 0
magia ziemi 0 0 0
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 0 0 0
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 0 0 0
magia ciemności 30 30 30
atak fizyczny 5 5 5
Na początek


Rabuś

Najeźdźca

Bandyta
punkty życia 30 61 114
klasa pancerza

12

14 16
atak (obrażenia) fizyczny (2D4+1) fizyczny (2D4+5) fizyczny (2D4+10)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 5 10 15
magia powietrza 5 10 15
magia wody 5 10 15
magia ziemi 5 10 15
magia umysłu 10 15 20
magia ducha 10 10 10
magia ciała 10 15 20
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 5 10 15
Na początek


Nekromanta

Mówca Umarłych

Królowa Umarłych
punkty życia 137 227 400
klasa pancerza

14

18 30
atak (obrażenia) ciemność (9D4+0) ciemność (12D4+0) ciemność (16D4+0)
zaklęcia toksyczna chmura szrapnel odbicie bólu,
oddech smoka
odporności (w %)
magia ognia 20 30 40
magia powietrza 20 30 40
magia wody 20 30 40
magia ziemi 20 30 40
magia umysłu 15 20 25
magia ducha 5 10 15
magia ciała 15 20 25
magia światła 0 0 0
magia ciemności niepodatny niepodatny niepodatny
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Mniejszy Wampir

Wampir

Większy Wampir
punkty życia 100 207 374
klasa pancerza

25

35 45
atak (obrażenia) fizyczny (3D8+15) fizyczny (3D8+25) fizyczny (3D8+35)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 5 10 15
magia powietrza 10 20 30
magia wody niepodatny niepodatny niepodatny
magia ziemi 10 20 30
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 0 0 0
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 0 0 0
magia ciemności 30 30 30
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Olbrzymi Nietoperz

Nietoperz Wampir

Nietoperz Piekieł
punkty życia 9 21 35
klasa pancerza

5

8 10
atak (obrażenia) fizyczny (1D3+0) fizyczny (1D3+2) fizyczny (2D3+2),
ogień (3D2+0)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 0 0 0
magia powietrza 0 0 0
magia wody 0 0 0
magia ziemi 0 0 0
magia umysłu 0 0 0
magia ducha 0 0 0
magia ciała 0 0 0
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 0 0 0
Na początek


Ogromna Ważka

Ognista Ważka

Królowa Ważek
punkty życia 6 13 30
klasa pancerza

4

8 12
atak (obrażenia) fizyczny (2D2+0) fizyczny (3D2+1) fizyczny (4D2+2)
zaklęcia - ognisty pocisk ognisty pocisk
odporności (w %)
magia ognia 10 20 30
magia powietrza 0 0 0
magia wody 0 0 0
magia ziemi 0 0 0
magia umysłu 0 0 0
magia ducha 0 0 0
magia ciała 0 0 0
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 0 0 0
Na początek


Lisz

Arcylisz

Król Liszy
punkty życia 100 180 280
klasa pancerza

15

20 25
atak (obrażenia) ogień (3D8+6) powietrze (4D8+12) ciemność (5D8+20)
zaklęcia toksyczna chmura szrapnel oddech smoka,
odbicie bólu
odporności (w %)
magia ognia 20 25 30
magia powietrza 20 25 30
magia wody 20 25 30
magia ziemi 20 25 30
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 0 0 0
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 0 0 0
magia ciemności 30 30 30
atak fizyczny 20 25 30
Na początek


Olbrzymi Szczur

Świetlisty Szczur

Ognisty Szczur
punkty życia 6 13 21
klasa pancerza

4

5 8
atak (obrażenia) fizyczny (1D8+0) fizyczny (1D8+2),
powietrze (2D4+0)
fizyczny (1D8+6),
ogień (2D5+0)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 0 0 0
magia powietrza 0 0 0
magia wody 0 0 0
magia ziemi 0 0 0
magia umysłu 0 0 0
magia ducha 0 0 0
magia ciała 0 0 0
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 0 0 0
Na początek


Olbrzymi Pająk

Jadowity Pająk

Czarna Wdowa
punkty życia 17 30 ?
klasa pancerza

10

12 ?
atak (obrażenia) fizyczny (3D2+0) fizyczny (3D2+3) ?
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 0 0 0
magia powietrza 0 0 0
magia wody 0 0 0
magia ziemi 0 0 0
magia umysłu 0 0 0
magia ducha 0 0 0
magia ciała 0 0 0
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 0 0 0
Na początek


Goblin

Hobgoblin

Wódz Goblinów
punkty życia 13 21 40
klasa pancerza

6

10 14
atak (obrażenia) fizyczny (1D9+0) fizyczny (1D9+2) fizyczny (1D9+4)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 0 0 10
magia powietrza 0 0 10
magia wody 0 0 10
magia ziemi 0 0 10
magia umysłu 0 0 10
magia ducha 0 0 0
magia ciała 0 0 10
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 0 0 10
Na początek


Szmaragdowy Szlamowiec

Szafirowy Szlamowiec

Rubinowy Szlamowiec
punkty życia 50 86 137
klasa pancerza

8

10 12
atak (obrażenia) woda (1D6+0) woda (3D6+0) woda (5D6+0)
zaklęcia - toksyczna chmura toksyczna chmura
odporności (w %)
magia ognia 0 0 0
magia powietrza 0 0 0
magia wody 0 0 0
magia ziemi 0 0 0
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny niepodatny niepodatny niepodatny
Na początek


Troglodyta Truteń

Troglodyta Żołnierz

Królowa Troglodytów
punkty życia 35 61 93
klasa pancerza

5

9 14
atak (obrażenia) fizyczny (2D4+0) fizyczny (2D4+2) fizyczny (2D4+6)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 5 10 15
magia powietrza 10 20 30
magia wody 10 20 30
magia ziemi 10 20 30
magia umysłu 0 0 0
magia ducha 0 0 0
magia ciała 0 0 10
magia światła 0 0 0
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 5 10 15
Na początek


Gogling

Gog

Magog
punkty życia 25 45 86
klasa pancerza

6

10 14
atak (obrażenia) ogień (1D10+2) ogień (1D10+6) ogień (2D10+8)
zaklęcia ? ? ?
odporności (w %)
magia ognia niepodatny niepodatny niepodatny
magia powietrza 10 15 20
magia wody 10 15 20
magia ziemi 10 15 20
magia umysłu 10 15 20
magia ducha 5 5 5
magia ciała 10 15 20
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 10 15 20
Na początek


Kamienny Gargulec

Marmurowy Gargulec

Obsydianowy Gargulec
punkty życia 73 114 207
klasa pancerza

18

22 26
atak (obrażenia) fizyczny (2D12+0) fizyczny (2D12+4) fizyczny (2D12+8)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 20 30 50
magia powietrza 20 30 50
magia wody 20 30 50
magia ziemi 40 50 70
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 20 40 niepodatny
Na początek


Zgniły Trup

Chodzący Trup

Zombie
punkty życia 35 55 79
klasa pancerza

8

14 20
atak (obrażenia) fizyczny (1D7+0) fizyczny (2D7+2) fizyczny (3D7+4)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 5 10 15
magia powietrza 5 10 15
magia wody 5 10 15
magia ziemi 5 10 15
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 0 0 0
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 0 0 0
magia ciemności 30 30 30
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Widziadło

Ghul

Potępieniec
punkty życia 35 55 79
klasa pancerza

8

14 20
atak (obrażenia) fizyczny (1D7+0) fizyczny (2D7+2) fizyczny (3D7+4)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 0 0 0
magia powietrza 0 0 0
magia wody niepodatny niepodatny niepodatny
magia ziemi 0 0 0
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 0 0 0
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 0 0 0
magia ciemności 30 30 30
atak fizyczny 0 0 0
Na początek


Zjawa

Upiór

Upiór Kurchanów
punkty życia 61 93 145
klasa pancerza

15

20 25
atak (obrażenia) fizyczny (2D5+6) fizyczny (2D5+12) fizyczny (4D5+12)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 20 30
magia powietrza 10 20 30
magia wody niepodatny niepodatny niepodatny
magia ziemi 10 20 30
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 0 0 0
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 0 0 0
magia ciemności 30 30 30
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Poborowy

Żołnierz

Wojownik
punkty życia 61 129 227
klasa pancerza

18

24 30
atak (obrażenia) fizyczny (3D3+6) fizyczny (3D3+10) fizyczny (3D3+14)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 20 30
magia powietrza 10 20 30
magia wody 10 20 30
magia ziemi 10 20 30
magia umysłu 15 25 35
magia ducha 10 10 10
magia ciała 15 25 35
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Gryf

Drapierzny Gryf

Gryf Królewski
punkty życia 67 121 180
klasa pancerza

15

22 30
atak (obrażenia) fizyczny (2D8+2) fizyczny (2D8+6) fizyczny (2D8+10)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 5 5 10
magia powietrza 5 5 10
magia wody 5 5 10
magia ziemi 5 5 10
magia umysłu 5 5 10
magia ducha 5 5 10
magia ciała 5 5 10
magia światła 30 30 30
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 5 10 15
Na początek


Drzewiec

Drzewiec

Drzewiec
punkty życia 50 86 137
klasa pancerza

8

10 12
atak (obrażenia) fizyczny (2D10+0),
ziemia (2D6+0)
fizyczny (4D10+0),
ziemia (4D6+0)
Fizyczny (6D10+0),
ziemia (6D6+0)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 0 0 0
magia powietrza 20 30 40
magia wody 20 30 40
magia ziemi niepodatny niepodatny niepodatny
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 10 10 10
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 5 5 5
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 20 30 40
Na początek


Elf Łucznik

Elf Zwiadowca

Elf Łowca
punkty życia 45 121 227
klasa pancerza

12

14 20
atak (obrażenia) fizyczny (4D2+2) fizyczny (6D2+4) fizyczny (8D2+6)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 15 20
magia powietrza 10 15 20
magia wody 10 15 20
magia ziemi 10 15 20
magia umysłu 5 10 15
magia ducha 5 5 5
magia ciała 5 10 15
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 5 10 15
Na początek


Elf Wojownik

Elf Obrońca

Elf Pikinier
punkty życia 61 114 180
klasa pancerza

15

22 28
atak (obrażenia) fizyczny (2D4+4) fizyczny (3D4+6) fizyczny (4D4+8)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 15 20
magia powietrza 10 15 20
magia wody 10 15 20
magia ziemi 10 15 20
magia umysłu 5 10 15
magia ducha 5 10 15
magia ciała 5 10 15
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 5 10 15
Na początek


Wiwerna

Rogata Wiwerna

Prastara Wiwerna
punkty życia 93 162 247
klasa pancerza

14

28 42
atak (obrażenia) fizyczny (7D6+0) fizyczny (9D6+0) fizyczny (12D6+0)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 20 30
magia powietrza 10 20 30
magia wody 10 20 30
magia ziemi 10 20 30
magia umysłu 10 20 30
magia ducha 5 5 5
magia ciała 10 20 30
magia światła 5 5 5
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Brązowy Golem

Mosiężny Golem

Złoty Golem
punkty życia 114 227 400
klasa pancerza

40

60 80
atak (obrażenia) fizyczny (5D6+20) fizyczny (7D6+25) fizyczny (9D6+30)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 20 30 40
magia powietrza 20 30 40
magia wody 20 30 40
magia ziemi niepodatny niepodatny niepodatny
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 30 30 30
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 30 40 50
Na początek


Latające Oko

Obserwator

Złe Oko
punkty życia 180 280 400
klasa pancerza

20

30 40
atak (obrażenia) woda (5D6+0) ogień (6D6+0) powietrze (7D6+0)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 30 niepodatny 40
magia powietrza 30 40 niepodatny
magia wody niepodatny 30 40
magia ziemi 30 40 50
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 15 15 15
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 10 10 10
magia ciemności 15 15 15
atak fizyczny 30 40 50
Na początek


Rusałka

Sylfida

Żywiołak Wody
punkty życia 61 129 237
klasa pancerza

10

13 16
atak (obrażenia) woda (3D12+0) ogień (4D12+0) powietrze (6D12+0)
zaklęcia Lodowy Pocisk ? Lodowy Pocisk
odporności (w %)
magia ognia 10 15 20
magia powietrza 10 15 20
magia wody niepodatny niepodatny niepodatny
magia ziemi 10 15 20
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 5 5 5
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 10 15 20
Na początek


Diabeł Robotnik

Diabeł Wojownik

Kapitan Diabłów
punkty życia 180 400 700
klasa pancerza

25

35 45
atak (obrażenia) fizyczny (2D6+8) fizyczny (2D6+14) fizyczny (2D6+20)
zaklęcia kóla Ognia kóla ognia,
deszcz meteorytów
?,
deszcz meteorytów
odporności (w %)
magia ognia niepodatny niepodatny niepodatny
magia powietrza 20 30 40
magia wody 20 30 40
magia ziemi 20 30 40
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 25 25 25
magia ciała 20 30 40
magia światła 20 30 40
magia ciemności 20 30 40
atak fizyczny 20 30 40
Na początek


Tytan

Tytan Burz

Tytan Krwi
punkty życia 617 787 1187
klasa pancerza

60

70 80
atak (obrażenia) powietrze (2D20+60) powietrze (2D20+80) powietrze (2D20+120)
zaklęcia ? ? ?
odporności (w %)
magia ognia 30 50 80
magia powietrza niepodatny niepodatny niepodatny
magia wody 30 50 80
magia ziemi 30 50 80
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 15 15 15
magia ciała 30 50 80
magia światła 30 30 30
magia ciemności 30 30 30
atak fizyczny 30 50 80
Na początek


Meduza

Królewska Meduza

Cesarska Meduza
punkty życia 227 280 337
klasa pancerza

20

25 30
atak (obrażenia) fizyczny (4D4+8) fizyczny (5D4+10) fizyczny (6D4+12)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia niepodatny niepodatny niepodatny
magia powietrza niepodatny niepodatny niepodatny
magia wody niepodatny niepodatny niepodatny
magia ziemi niepodatny niepodatny niepodatny
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciemności niepodatny niepodatny niepodatny
atak fizyczny 0 0 0
Na początek


Anioł

Anielski Lord

Archanioł
punkty życia 180 400 700
klasa pancerza

25

35 45
atak (obrażenia) fizyczny (2D8+10) fizyczny (2D8+15) fizyczny (2D8+20)
zaklęcia ? ? ?
odporności (w %)
magia ognia 20 30 40
magia powietrza 20 30 40
magia wody 20 30 40
magia ziemi 20 30 40
magia umysłu 30 40 50
magia ducha 15 15 15
magia ciała 30 40 50
magia światła niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciemności 10 10 10
atak fizyczny 20 20 20
Na początek


Mniejszy Żywiołak Światła

Żywiołak Światła

Większy Żywiołak Światła
punkty życia 67 121 258
klasa pancerza

11

14 19
atak (obrażenia) światło (4D4+0) światło (9D4+0) światło (14D4+0)
zaklęcia ? ? ?
odporności (w %)
magia ognia 10 15 20
magia powietrza 10 15 20
magia wody 10 15 20
magia ziemi 10 15 20
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 10 15 20
Na początek


Mag

Czarodziej

Arcymag
punkty życia 137 227 400
klasa pancerza

14

18 30
atak (obrażenia) światło (9D4+0) światło (12D4+0) światło (16D4+0)
zaklęcia ?,
przyzywanie Żywiołaka Światła
?, godzina mocy,
przyzywanie Żywiołaka Światła
godzina mocy,
dzień ochrony,
przyzywanie Żywiołaka Światła
odporności (w %)
magia ognia 20 30 40
magia powietrza 20 30 40
magia wody 20 30 40
magia ziemi 20 30 40
magia umysłu 15 20 25
magia ducha 5 10 15
magia ciała 15 20 25
magia światła niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Rok

Większy Rok

Ptak Gromów
punkty życia 153 269 413
klasa pancerza

20

30 40
atak (obrażenia) fizyczny (3D10+20) fizyczny (4D10+25) fizyczny (5D10+30)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 20 30
magia powietrza 10 20 niepodatny
magia wody 10 20 30
magia ziemi 10 20 30
magia umysłu 10 20 30
magia ducha 5 5 5
magia ciała 10 20 30
magia światła 0 5 10
magia ciemności 0 5 10
atak fizyczny 20 30 40
Na początek


Mniejszy Dżin

Dżin

Ifryt
punkty życia 207 325 467
klasa pancerza

35

45 55
atak (obrażenia) woda (8D4+8) ogień (10D4+10) powietrze (12D4+12)
zaklęcia ? kóla ognia błyskawica
odporności (w %)
magia ognia 30 niepodatny 50
magia powietrza 30 30 niepodatny
magia wody niepodatny 30 50
magia ziemi 30 30 50
magia umysłu 50 50 50
magia ducha 0 0 0
magia ciała 50 50 50
magia światła 10 10 10
magia ciemności 10 10 10
atak fizyczny 30 30 50
Na początek


Buża

Cyklon

Żywiołak Powietrza
punkty życia 73 114 207
klasa pancerza

10

12 14
atak (obrażenia) powietrze (3D6+0) powietrze (5D6+0) powietrze (8D6+0)
zaklęcia ? ?,
błyskawica
?,
błyskawica
odporności (w %)
magia ognia 10 15 20
magia powietrza niepodatny niepodatny niepodatny
magia wody 10 15 20
magia ziemi 10 15 20
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 5 5 5
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 10 15 20
Na początek


Mnich

Wtajemniczony

Mistrz
punkty życia 30 73 153
klasa pancerza

16

19 28
atak (obrażenia) fizyczny (2D8+4) fizyczny (2D8+12) fizyczny (2D8+20)
zaklęcia ? ?,
?
?,
?
odporności (w %)
magia ognia 5 10 15
magia powietrza 5 10 15
magia wody 5 10 15
magia ziemi 5 10 15
magia umysłu 10 15 25
magia ducha 5 10 15
magia ciała 10 15 25
magia światła 30 30 30
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 5 10 15
Na początek


Harpia

Wiedźma Harpia

Królowa Harpia
punkty życia 61 79 93
klasa pancerza

12

14 16
atak (obrażenia) fizyczny (2D7+2) fizyczny (2D7+5) fizyczny (2D7+10)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 5 5 10
magia powietrza 5 5 10
magia wody 5 5 10
magia ziemi 5 5 10
magia umysłu 5 5 10
magia ducha 5 5 10
magia ciała 5 5 10
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 5 10 15
Na początek


Akolita Księżyca

Kleryk Księżyca

Kapłan Księżyca
punkty życia 40 100 180
klasa pancerza

10

15 25
atak (obrażenia) fizyczny (2D4+0) fizyczny (2D4+4) fizyczny (2D4+8)
zaklęcia Toksyczna Chmura Toksyczna Chmura,
?
Szrapnel
?
odporności (w %)
magia ognia 5 10 15
magia powietrza 5 10 15
magia wody 5 10 15
magia ziemi 5 10 15
magia umysłu 5 10 15
magia ducha 0 0 0
magia ciała 5 10 15
magia światła 0 0 0
magia ciemności niepodatny niepodatny niepodatny
atak fizyczny 10 15 20
Na początek


Akolita Słońca

Kleryk Słońca

Kapłan Słońca
punkty życia 40 100 180
klasa pancerza

10

15 25
atak (obrażenia) fizyczny (2D4+0) fizyczny (2D4+4) fizyczny (2D4+8)
zaklęcia ? ?,
?
?
?
odporności (w %)
magia ognia 5 10 15
magia powietrza 5 10 15
magia wody 5 10 15
magia ziemi 5 10 15
magia umysłu 5 10 15
magia ducha 0 0 0
magia ciała 5 10 15
magia światła niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 10 15 20
Na początek


Facet z miotaczem

Robert Uczony

Tolberti
punkty życia
880
klasa pancerza

80
atak (obrażenia)
ziemia (5D5+0)
zaklęcia
?
Godzina Mocy
odporności (w %)
magia ognia
60
magia powietrza
60
magia wody
60
magia ziemi
60
magia umysłu
niepodatny
magia ducha
60
magia ciała
60
magia światła
niepodatny
magia ciemności
niepodatny
atak fizyczny
60
Na początek


Żywiołak Gliny

Żywiołak Kamienia

Żywiołak Ziemi
punkty życia 137 180 280
klasa pancerza

20

25 30
atak (obrażenia) fizyczny (10D3+0) fizyczny (15D3+0) fizyczny (25D3+0)
zaklęcia ?
Kamienna Skóra
?,
Kamienna Skóra
?
Kamienna Skóra
odporności (w %)
magia ognia 10 15 20
magia powietrza 10 15 20
magia wody 10 15 20
magia ziemi niepodatny niepodatny niepodatny
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 5 5 5
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 10 15 20
Na początek


Młody Behemot

Behemot

Starożytny Behemot
punkty życia 337 540 977
klasa pancerza

35

50 80
atak (obrażenia) fizyczny (3D10+20) fizyczny (4D10+30) fizyczny (5D10+40)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 30 40 50
magia powietrza 30 40 50
magia wody 30 40 50
magia ziemi 30 40 50
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha 0 0 0
magia ciała 30 40 50
magia światła 15 15 15
magia ciemności 15 15 15
atak fizyczny 20 25 30
Na początek


Szafarz Ognia

Szafarz Płomienia

Żywiołak Ognia
punkty życia 55 145 269
klasa pancerza

12

15 18
atak (obrażenia) ogień (2D8+0) ogień (5D8+0) ogień (8D8+0)
zaklęcia Ognisty Pocisk
Pośpiech
Ognista Kóla
Pośpiech
?
Pośpiech
odporności (w %)
magia ognia niepodatny niepodatny niepodatny
magia powietrza 10 15 20
magia wody 10 15 20
magia ziemi 10 15 20
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 5 5 5
magia ciemności 5 5 5
atak fizyczny 10 15 20
Na początek


Czarnoksiężnik Ognia

Czarnoksiężnik Wody

Czarnoksiężnik Powietrza
punkty życia 137 227 400
klasa pancerza

14

18 30
atak (obrażenia) ogień (9D4+0) woda (12D4+0) powietrze (16D4+0)
zaklęcia Ognista Kóla ? Błyskawica
odporności (w %)
magia ognia 30 40 50
magia powietrza 30 40 50
magia wody 30 40 50
magia ziemi 30 40 50
magia umysłu 10 20 30
magia ducha 10 20 30
magia ciała 10 20 30
magia światła 0 0 0
magia ciemności 10 10 10
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Minotaur

Minotaur Kat

Wódz Minotaurów
punkty życia 269 525 861
klasa pancerza

30

35 40
atak (obrażenia) fizyczny (3D7+25) fizyczny (3D7+40) fizyczny (3D7+60)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 20 30
magia powietrza 10 20 30
magia wody 10 20 30
magia ziemi 10 20 30
magia umysłu 10 20 30
magia ducha 5 10 15
magia ciała 10 20 30
magia światła 5 10 15
magia ciemności 5 10 15
atak fizyczny 10 20 30
Na początek


Olbrzymi Rekin

Rekinopirania

Smoczy Rekin
punkty życia 162 237 374
klasa pancerza

30

35 40
atak (obrażenia) woda (1D20+25) woda (1D20+35) woda (1D20+45)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 0 0 0
magia powietrza 0 0 0
magia wody niepodatny niepodatny niepodatny
magia ziemi 0 0 0
magia umysłu 0 0 0
magia ducha 0 0 0
magia ciała 0 0 0
magia światła 0 0 0
magia ciemności 0 0 0
atak fizyczny 30 40 50
Na początek


Android Poszukiwacz

Android Obronny

Android Zabójca
punkty życia 400 700 1080
klasa pancerza

60

80 100
atak (obrażenia) ziemia (10D5+10) ziemia (12D5+15) ziemia (20D5+20)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 30 40 60
magia powietrza 10 20 30
magia wody 10 20 30
magia ziemi 30 40 60
magia umysłu niepodatny niepodatny niepodatny
magia ducha niepodatny niepodatny niepodatny
magia ciała niepodatny niepodatny niepodatny
magia światła 25 25 25
magia ciemności 25 25 25
atak fizyczny 20 30 50
Na początek


Oto stwory które spotkałem tylko na Arenie. Chociaż "spotkałem" to chyba zbyt dużo powiedziane. Dokładnie to walczyłem z nimi, one do mnie strzelały, ale ja ich nie widziałem.

Minikora

Mantikora

Chimera
punkty życia 86 153 237
klasa pancerza

18

27 36
atak (obrażenia) fizyczny (1D12+4) fizyczny (1D12+8) fizyczny (2D12+10)
zaklęcia - - -
odporności (w %)
magia ognia 10 20 30
magia powietrza 10 20 30
magia wody 10 20 30
magia ziemi 10 20 30
magia umysłu 10 20 30
magia ducha 10 20 30
magia ciała 10 20 30
magia światła 10 20 30
magia ciemności 10 20 30
atak fizyczny 10 20 30
Na początek