Tatalia

Podróże

  • Pieszo (wschód): 5 dni - Erathia
  • Konno: 2 dni i 250 złota - Erathia (wtorek, piątek, sobota)
  • Statkiem: 4 dni i 250 złota - Pustynia Bracada (poniedziałek, środa)
  • Statkiem: 2 dni i 250 złota - Erathia (wtorek, piątek, sobota)
  • Statkiem: 5 dni i 250 złota - Avlee (piątek)
  • Statkiem: 6 dni i 250 złota - Wyspa Evenmorn (niedziela, ale dopiero po wypełnieniu zadania nr 30 )

    Stwory

  • Łucznik, Kusznik, Elitarny Łucznik
  • Troll Bagienny, Troll Rzeczny, Troll Górski

    Lokacje

    1. Przystań
    2. Gospoda "Lojalny Najemnik" - Karl Właściciel Gospody
      • Pokój: 40 złota, jedzenie: na 20 dni za 79 złota
      • Nauczyciel: Rozbrajanie Pułapek, Percepcja, Kradzież po 750 złota.
      • Arcomage. Start: Wiaża-10, Wał-20, surowce: 3/15, 1/5, 2/10. Zwycięstwo: Wieża-125 lub surowce-350. Nagroda: 2000 złota.
    3. Kerin Greydawn
    4. Kyra Stormeye
    5. Bank
    6. Solomon Riverstone
    7. Xavier Bremen
    8. Piedestał Kaniennej Skóry
    9. Stajnia
    10. Świątynia
    11. Piedestał Heroizmu
    12. Halain Sampson
      • Członkostwo: Gildia Magii Umysłu za 50 złota
    13. Flynn Arin
      • Nauczyciel: Miecz - Ekspert za 2000 złota
    14. Brother Rothham
      • Nauczyciel: Maczuga - Mistrz za 5000 złota
    15. Lisha Redding
    16. Tonken Fist
      • Nauczyciel: Sztylet - Arcymistrz za 8000 złota
    17. Piwnica z Winem
    18. Studnia: po napiciu się z niej dodaje 2 punkty do Szybkości na stałe.
    19. Calindra Goldensight
      • Możesz kupić Piasek za 2000 złota, a następnie sprzedać go Anvin Beneclowd w Dolinie Kurhanów za 3000 złota.
      • Możesz sprzedać Erathiańskie Wino za 3000 złota, oczywiście jeżeli wcześniej je kupiłeś od Infernon w Avlee za 2000 złota
    20. Brother Bombah
    21. Piedestał odporności na Magię Powietrza. Odporność na Magie Powietrza +20 (chwilowo)
    22. Ferdinand Visconti
    23. Posiadłość Lorda Markhama
    24. Taren the Lifter
    25. Thomas More
    26. Tricia Steelcoif
      • Nauczyciel: Kolczuga - Ekspert za 1000 złota
    27. Trent Steele
    28. Everil Nightwalker
      • Nauczyciel: Kradzież - Arcymistrz za 6000 złota
    29. Ołtarz. Tu musisz przynieść Statułę Piór. Zadanie nr 25
    30. Jaskinie Tidewater
    31. Sklep ze zbroją
    32. Sklep z bronią
    33. W skrzyni znajdziesz prawą rękę Golema. Potrzebna ona jest do ukończenia zadania nr 24
    34. Obelisk 12
    35. Ołtarz. Jeden z trzech, które musisz odwiedzić aby ukończyć zadanie nr 28
    36. Grota Wromthraxa
    37. Isram Gallowswell
      • Nauczyciel: Tarcza - Mistrz za 3000 złota
    38. Hala treningowa
    39. Sklep ze zbroją
    40. Studnia: +20 do Klasy Pancerza (chwilowo)
    41. Gildia Najemników - Niles Stantly

    Piwnica z Winem

    W dół schodów, w ciemność prowadzi ślad ze złowieszczych, brązowych plam...

    Stwory

  • Piwnica z winem brzmi bardzo zachęcająco. Znajdziesz tam klienta chętnego do picia, ale jego ulubionym trunkiem nie jest zawartość piwniczki :). Chcąc nie chcąc, aby wykonać zadanie nr 41 zlecone ci przez Craga Hacka trzeba tą piwniczkę spenetrować.
    Po wykonaniu tego zadania Crag Hack będzie w niebo wzięty:
    - Tak jak podejrzewałem! Dobra robota. Teraz, gdy Wampir już nie żyje, Tatalia może spać spokojnie. Również Królowa Katarzyna jest wam wdzięczna i pracuje nad zacieśnieniem więzów pomiędzy Bracadą i Erathią.

    Posiadłość Lorda Markhama

    Wielkość i przepych posiadłości Lorda Markhama zdecydowanie kontrastuje z prostymi wiejskimi domami w pobliżu

    Stwory

    Lord Markham nie jest zbyt przychlnie nastawiony do ciebie:
    - A! Zawodnicy! Mam nadzieję, że nie przyszliście, aby mi zwrócić Harmondale! Spójrzcie na kontrakt - na stronie dziewiątej, paragraf 3, ustęp c, wyraźnie jest napisane, że nasz układ jest nieodwołalny. Już przepadło! . Czy jest jeszcze coś, o czym chcielibyście porozmawiać?
    Nawet gdy wypełnisz Zadanie nr 19, oddając mu list i odbierając od niego pióro (Zadanie nr 22), nie zmieni do ciebie swego nastawienia:
    - Hmm. Chyba nie oczekujecie, że będę was traktował jak szlachciców. Kto był wieśniakiem, na zawsze nim pozostanie - tak mawiała moja matka. Czy możecie następnym razem, kiedy się tu zatrzymacie, korzystać z wejścia dla służby? To naprawdę godne pożałowania, kiedy taki brudny, ubłocony prostak wchodzi głównymi drzwiami. Co sobie pomyślą sąsiedzi?
    Dlatego myślę, że nie będziesz miał skrupułów wykonując tu Zdanie nr 20
    Uważaj tylko na jego strażników:
    - Stać! Lord Markham nie życzy sobie, aby goście szwędali się po jego domu. Jeśli przyszliście, żeby z nim porozmawiać, znajdziecie go w jego komnacie, położonej dokładnie na północ od wejścia.

    Jaskinie Tidewater

    Te groty od wieków były schronieniem dla piratów i wyrzutków społeczeństwa

    Stwory

    Już od dwudziestu lat w Grotach Tidewater można spotkać piratów. Nie pochodzą z Regny ani nie służą Billowi Laskerowi, ale mimo to są całkiem niebezpieczni.

    Grota Wromthraxa

    Od wejścia do jaskini strasznie cuchnie, a smród potęguje jeszcze niewidzialny podmuch podziemnego wiatru. Czuć smród gnijącego mięsa zmieszne z siarką i... miętą? Zresztą nieważne. Nie wyglada na bezpieczne miejsce.

    Stwory

    Gildia Najemników

    Gildia Najemników jest domem każdego niespełnionego Bandyty. Goście nie są tu mile widziani

    Stwory