Tatalia
Podróże
Pieszo (wschód): 5 dni - Erathia
Konno: 2 dni i 250 złota - Erathia (wtorek, piątek, sobota)
Statkiem: 4 dni i 250 złota - Pustynia Bracada (poniedziałek, środa)
Statkiem: 2 dni i 250 złota - Erathia (wtorek, piątek, sobota)
Statkiem: 5 dni i 250 złota - Avlee (piątek)
Statkiem: 6 dni i 250 złota - Wyspa Evenmorn (niedziela, ale dopiero po wypełnieniu zadania nr 30 )
Stwory
Łucznik, Kusznik, Elitarny Łucznik
Troll Bagienny, Troll Rzeczny, Troll Górski
Lokacje
- Przystań
- Gospoda "Lojalny Najemnik" - Karl Właściciel Gospody
- Pokój: 40 złota, jedzenie: na 20 dni za 79 złota
- Nauczyciel: Rozbrajanie Pułapek, Percepcja, Kradzież po 750 złota.
- Arcomage. Start: Wiaża-10, Wał-20, surowce: 3/15, 1/5, 2/10. Zwycięstwo: Wieża-125 lub surowce-350. Nagroda: 2000 złota.
- Kerin Greydawn
- Nauczyciel: Włócznia - Ekspert za 2000 złota
- Kyra Stormeye
- Bank
- Solomon Riverstone
- Xavier Bremen
- Piedestał Kaniennej Skóry
- Stajnia
- Świątynia
- Piedestał Heroizmu
- Halain Sampson
- Członkostwo: Gildia Magii Umysłu za 50 złota
- Flynn Arin
- Nauczyciel: Miecz - Ekspert za 2000 złota
- Brother Rothham
- Nauczyciel: Maczuga - Mistrz za 5000 złota
- Lisha Redding
- Tonken Fist
- Nauczyciel: Sztylet - Arcymistrz za 8000 złota
- Piwnica z Winem
- Studnia: po napiciu się z niej dodaje 2 punkty do Szybkości na stałe.
- Calindra Goldensight
- Możesz kupić Piasek za 2000 złota, a następnie sprzedać go Anvin Beneclowd w Dolinie Kurhanów za 3000 złota.
- Możesz sprzedać Erathiańskie Wino za 3000 złota, oczywiście jeżeli wcześniej je kupiłeś od Infernon w Avlee za 2000 złota
- Brother Bombah
- Piedestał odporności na Magię Powietrza. Odporność na Magie Powietrza +20 (chwilowo)
- Ferdinand Visconti
- Posiadłość Lorda Markhama
- Taren the Lifter
- Thomas More
- Tricia Steelcoif
- Nauczyciel: Kolczuga - Ekspert za 1000 złota
- Trent Steele
- Everil Nightwalker
- Nauczyciel: Kradzież - Arcymistrz za 6000 złota
- Ołtarz. Tu musisz przynieść Statułę Piór. Zadanie nr 25
- Jaskinie Tidewater
- Sklep ze zbroją
- Sklep z bronią
- W skrzyni znajdziesz prawą rękę Golema. Potrzebna ona jest do ukończenia zadania nr 24
- Obelisk 12
- Ołtarz. Jeden z trzech, które musisz odwiedzić aby ukończyć zadanie nr 28
- Grota Wromthraxa
- Isram Gallowswell
- Nauczyciel: Tarcza - Mistrz za 3000 złota
- Hala treningowa
- Sklep ze zbroją
- Studnia: +20 do Klasy Pancerza (chwilowo)
- Gildia Najemników - Niles Stantly
W dół schodów, w ciemność prowadzi ślad ze złowieszczych, brązowych plam...
Stwory
Piwnica z winem brzmi bardzo zachęcająco. Znajdziesz tam klienta chętnego do picia, ale jego ulubionym trunkiem nie jest zawartość piwniczki :). Chcąc nie chcąc, aby wykonać zadanie nr 41 zlecone ci przez Craga Hacka trzeba tą piwniczkę spenetrować.
Po wykonaniu tego zadania Crag Hack będzie w niebo wzięty:
- Tak jak podejrzewałem! Dobra robota. Teraz, gdy Wampir już nie żyje, Tatalia może spać spokojnie. Również Królowa Katarzyna jest wam wdzięczna i pracuje nad zacieśnieniem więzów pomiędzy Bracadą i Erathią.
Wielkość i przepych posiadłości Lorda Markhama zdecydowanie kontrastuje z prostymi wiejskimi domami w pobliżu
Stwory
Lord Markham nie jest zbyt przychlnie nastawiony do ciebie:
- A! Zawodnicy! Mam nadzieję, że nie przyszliście, aby mi zwrócić Harmondale! Spójrzcie na kontrakt - na stronie dziewiątej, paragraf 3, ustęp c, wyraźnie jest napisane, że nasz układ jest nieodwołalny. Już przepadło! . Czy jest jeszcze coś, o czym chcielibyście porozmawiać?
Nawet gdy wypełnisz Zadanie nr 19, oddając mu list i odbierając od niego pióro (Zadanie nr 22), nie zmieni do ciebie swego nastawienia:
- Hmm. Chyba nie oczekujecie, że będę was traktował jak szlachciców. Kto był wieśniakiem, na zawsze nim pozostanie - tak mawiała moja matka. Czy możecie następnym razem, kiedy się tu zatrzymacie, korzystać z wejścia dla służby? To naprawdę godne pożałowania, kiedy taki brudny, ubłocony prostak wchodzi głównymi drzwiami. Co sobie pomyślą sąsiedzi?
Dlatego myślę, że nie będziesz miał skrupułów wykonując tu Zdanie nr 20
Uważaj tylko na jego strażników:
- Stać! Lord Markham nie życzy sobie, aby goście szwędali się po jego domu. Jeśli przyszliście, żeby z nim porozmawiać, znajdziecie go w jego komnacie, położonej dokładnie na północ od wejścia.
Te groty od wieków były schronieniem dla piratów i wyrzutków społeczeństwa
Stwory
Już od dwudziestu lat w Grotach Tidewater można spotkać piratów. Nie pochodzą z Regny ani nie służą Billowi Laskerowi, ale mimo to są całkiem niebezpieczni.
Od wejścia do jaskini strasznie cuchnie, a smród potęguje jeszcze niewidzialny podmuch podziemnego wiatru. Czuć smród gnijącego mięsa zmieszne z siarką i... miętą? Zresztą nieważne. Nie wyglada na bezpieczne miejsce.
Stwory
Gildia Najemników jest domem każdego niespełnionego Bandyty. Goście nie są tu mile widziani
Stwory