Pustynia Bracada
Przyszliście się uczyć u najlepszych czarodziei w Erathii?
Witajcie! Ostatnio w okolicy jest mnóstwo golemów!
Podróże
- Pieszo (północ): 5 dni - Erathia
- Pieszo (wschód): 7 dni - Dolina Kurhanów
- Konno: 3 dni i 125 złota - Erathia (poniedziałek, środa, piątek, niedziela)
- Konno: 5 dni i 125 złota - Harmondale (wtorek, sobota)
- Statkiem: 4 dni i 250 złota - Tatalia (poniedziałek, środa, piątek)
- Statkiem: 1 dzień i 250 złota Wyspa Evenmorn (wtorek i czwartek, ale dopiero po wypełnieniu zadania nr 30)
- Statkiem: 6 dni i 250 złota Tulareański Las (sobota)
- Statkiem: 6 dni i 250 złota Erathia (niedziela)
Stwory
Miejsca
- Kopalnie Czerwonych Krasnoludów
- Teleporter do miejsca 11
- Kryształowe Karawany - Erwin Koniuszy
- Brigham Frugal
- Gayle
- Świątynia światła - Reginald Uzdrowiciel
- Teleporter do miejsca 11
- Dom Zimma
- Chce ci zająć chwilkę
- ale gdy wybierzesz Ścieżkę Światła będzie miał dla ciebie zadanie nr 44
Martin Bowes
- opowie ci o Księdze Boskiej Interwencji
- oraz o Szlamowcach
- Teleporter do miejsca 7
- Teleporter do miejsca 44
- Teleporter do miejsca 2
- Teleporter do miejsca 7
- Teleporter do miejsca 24
- Teleporter do miejsca 21
- Teleporter do miejsca 46
- Teleporter do losowego miejsca
- Teleporter do miejsca 26
- Piedestał: Odporność na Magię Ziemi
- Uśmiechnięty Jack
- Nauczyciel: Sztylet - Ekspert za 2000 złota
Wil Rudyman
- Nauczyciel: Łuk - Ekspert za 2000 złota
- Gospoda "Znane miejsce" - Bismor właściciel gospody
- pokój: 19 złota, jedzenie: na 14 dni za 27 złota
- Nauczciel: Rozbrajanie Pułapek, Percepcja, Kradzież po 500 złota
- Arcomage. Start: Wieża-25, Mur-10, Surowce:3/5, 3/5, 3/5. Zwycięstwo: Wieża-75 lub Surowce-200. Nagroda:1400 złota
- Teleporter do miejsca 14
- Gildia Iluminacji - Lews Mistrz Gildii
- Mistrzowska Gildia Wody - Lund Mistrz Gildii
- Teleporter do miejsca 13
- Teleporter do Celeste
- Teleporter do miejsca 17
- Samuel Benson
- Obelisk
- Brand Twórca
- Leda Rowan
- Lysander Sweet
- Spyder
- Nauczyciel: Uniki - Ekspert za 2000 złota
Puddle Stone
- Bryce Watershed
- Nauczyciel: Alchemia - Ekspert za 500 złota
Janet Thomas
- Członkostwo w Gildii Wody - 50 złota
- Opowie ci o Celeste
- Studnia
- za 100 złota możesz wypowiedzieć życzenie, ale studzienka spełnia je po swojemu: może cię zabić, rzucić klątwę, albo dać trochę grosza. Pewnikiem może też sporo innych rzeczy, ale to musisz już sam sprawdzić.
- Kelli Hollyfield
- Nauczyciel: Atletyka - Ekspert za 500 złota
- Issac Applebee
- Elsie Pederton
- Artefakty i Antyki - Sionell Mag
- Teleporter w okolice miejsca 16
- Alashandra Benson
- Opowie ci o Księdze Boskiej Interwencji
- Oraz o samym zaklęciu Boskiej Interwencji
- Ampułki Edmonda
- Szkoła Czarów
- Studnia, dodaje czasowo +25 do Intelektu i Osobowości
- Teleporter do miejsca 10
- Ethan Lightsworn
Tessa Greensward
- Teleporter do miejsca 15
- Przystań - Czarodziejka - Adrick Kapitan
- Sanktuarium
- Zawody wytrzymałości
- Piedestał: Tarcza
- Teleporter w okolice miejsca 16
- Teleporter w okolice miejsca 16
- Teleporter w okolice miejsca 16
Choć kopalnia została ostatnio opuszczona przez krasnoludy, ciągle widoczny jest kunszt włożony w jej zbudowanie
Stwory
Kilka lat temu Bracada wydzierżawiła nam teren, na którym wybudowaliśmy Kopalnie Czerwonych Krasnoludów. Potem pojawiły się Meduzy i zabrały nam kopalnie. Tylko Bogowie wiedzą, jakie straszne rzeczy tam się teraz dzieją. Kopalnie znajdują się na północno-wschodnim krańcu Bracady.
No to do boju, wszak zadanie nr 14 i zadanie nr 23 same się nie załatwią. Pamiętaj tylko, aby wpierw wykonać zadanie nr 14, a następnie zadanie nr 23. Jeżeli wykonasz je w odwrotnej kolejności to będziesz miał kłopoty z wydostaniem się z Kopalń. W miarę możliwości zaopatrz się w eliksiry: leczenie paraliżu i zamiana kamienia w ciało. Bardzo pomocne będą również czary: Dzień Ochrony, Leczenie Paraliżu i Zamiana Kamienia w Ciało. Nie zapomnij również o czarach ofensywnych - na Szlamowce.
- Wejście
- Winda
- Mechanizm windy - zadanie nr 23
W powietrzu przed Szkołą unosi się ostry, elektryzujący zapach zaklęć - efekt setek lat magicznych eksperymentów i młodzieńczych żartów które miały miejsce w tym budynku.
Stwory
W Szkole głównym pryncypałem jest Thomas Grey. Na "dzień dobry" ma dla ciebie zadanie nr 24:
Jeżeli chcecie zostać magami, to dobrze trafiliście. Każdy z moich studentów musi najpierw ukończyć zadanie które mu wyznaczę, zanim zostanie magiem. W tym roku studenci musza zbudować golema. Części do niego są rozsiane po całej krainie, stąd aż do Avlee. Będą wam potrzebne cztery kończyny, tułów i głowa jeden z moich studentów w zeszłym roku pomylił się i dla kawału oddał zepsutą głowę.
A jeżeli wybierzesz drogę światła, zadanie nr 47:
Witam z powrotem. Lekcja z golemem to tylko ćwiczenie, ale jeżeli chcecie awansować na arcymagów, będziecie musieli naprawdę przyczynić się swojej przyszłej profesji. Kopie zawierające osławione zaklęcie Boskiej Interwencji są bardzo rzadkie, a nasza Szkoła niestety nie posiada żadnej z nich. Jeżeli chodzi o to zaklęcie, to mamy strasznego pecha. Istnieje ono od początku czasów, ale nigdy nie udało nam się go zdobyć. Często wysyłaliśmy członków naszej gildii na poszukiwania, ale nikomu się nie udało. Niektórzy mają je nawet w swoich rękach, ale zaklęcie znika w drodze powrotnej tylko po to, by pojawić się po 20 latach w jakimś starym lochu lub na bezludnej wyspie. Domyślamy się, że teraz znajduje się w Strefie Wylęgu w Czeluści. Odnajdźcie to zaklęcie i powróćcie z nim. Złamcie ciążącą na nas klątwę!
Jeżeli wybierzesz drogę ciemności, również będziesz musiał odwiedzić Skołę. Niejaki Stephan Sand zleci ci zadanie nr 64.
Celeste to magiczne miasto wybudowane przez czarodzijów z Bracady. W połowie wisi w chmurach, w połowie w mgłach spowijających Bracadę.
Stwory
Miejsca
- Wejście
- Bogactwo Materiałowe - Bank - Riyan Bankier
- Przepyszna Nalewka - Joseph właściciel gospody
- pokój: 90 złota, jedzenie: na 30 dni za 269 złota
- Nauczciel: Rozbrajanie Pułapek, Percepcja, Kradzież po 750 złota
- Arcomage. Start: Wieża-30, Mur-15, Surowce:4/10, 4/10, 4/10. Zwycięstwo: Wieża-100 lub Surowce-300. Nagroda:3000 złota
- Próba Honoru - Nero Jnstruktor
- Trening na kolejny poziom doświadczenia (maksymum 200)
- Nauczyciel: Atletyka, Walka Bronią po 750 złota
- Zbroja Honoru - Cuthbert Płatnerz
- Święty Miecz - Charles Kowal
- Ściany Mgły
- Dom
- Fontanna +25 do wszystkich współczynników, ale nie zawsze
- Gospoda - pusty dom
- Gospoda - pusty dom
- Fiolki Wiary - Julian Alchemik
- Ezoteryczne Przyjemności - Bernard Mag
- Główna Gildia Powietrza - Summer Mistrz Gildii
- Gildia Oświecenia - Therin Mistrz Gildii
- Wejście do Świątyni Światła
- Gorion Ramiez
- Opowie ci o Wyzwaniach
- oraz o Łowcach Nagród
- Madigan Tarent
- Zamek Jasności
- Komnaty Poranka - Rada Miasta - Icarus Urzędnik
- Rebecca Devine
- Helena Moringstar
- Lori Winterbright
- Członkostwo w Gildii Powietrza za 50 złota
- Opowie ci o Torze Przeszkód - Ścianach Mgły
- Crag Hack
- Wskrzesicielka
- Robert Wise
- Ma dla ciebie brudną robotę - zadanie nr 55, ale dopiero po wypełnieniu zadań nr 40, 41, 42
- Sir Caneghem
- Obelisk
Tor Przeszkód Czarodziejów, Ściany Mgły unoszą się na chmurach jak miraż na niebie.
Zbudowano je wyłącznie przy użyciu magii.
Stwory
Miejsca
- Wejście
- Lewy Teleport
- Centralny Teleport
- Prawy Teleport
- Filary z przyciskami na klucze otwierające przejście "6"
- Zamknięte przejście
- Skrzynia z Naczyniami Liszów - dla podążających Ścieżką Ciemności - zadanie nr 63
- Wyjście
Jest tu jeden z poważniejszych błędów w grze. Dla podążających Ścieżką Ciemności są przewidziane dwa zadania z Naczyniami Liszów: jedno do wykonania właśnie tu(zadanie nr 63), a drugie w Nighonie (zadanie nr 61). Jak się okazuje kolejność wykonania tych zadań jest ważna. Jeżeli wpierw przytargasz Naczynia z Nighonu, to się okaże, że w Ścianach Mgły naczyń nie ma...
Lewy Teleport
- Teleport
- Przełączniki (odpowiednie ustawienie ich odkrywa ukrytą skrzynię "3" z kluczem)
- Skrzynia z kluczem do filarów z przyciskami
Centralny Teleport
- Teleport
- Przyciski uruchamiające windę "3"
- Winda
- Skrzynia z kluczem do filarów z przyciskami
Prawy Teleport
- Teleport
- Winda
- Przyciski opróżniające przejście "4" z wody
- Ukryte przejście
- Skrzynia z kluczem do filarów z przyciskami