Pustynia Bracada

Przyszliście się uczyć u najlepszych czarodziei w Erathii?
Witajcie! Ostatnio w okolicy jest mnóstwo golemów!

Podróże

Stwory

Miejsca

  1. Kopalnie Czerwonych Krasnoludów
  2. Teleporter do miejsca 11
  3. Kryształowe Karawany - Erwin Koniuszy
  4. Brigham Frugal
  5. Gayle
  6. Świątynia światła - Reginald Uzdrowiciel
  7. Teleporter do miejsca 11
  8. Dom Zimma
  9. Martin Bowes
  10. Teleporter do miejsca 7
  11. Teleporter do miejsca 44
  12. Teleporter do miejsca 2
  13. Teleporter do miejsca 7
  14. Teleporter do miejsca 24
  15. Teleporter do miejsca 21
  16. Teleporter do miejsca 46
  17. Teleporter do losowego miejsca
  18. Teleporter do miejsca 26
  19. Piedestał: Odporność na Magię Ziemi
  20. Uśmiechnięty Jack
  21. Wil Rudyman
  22. Gospoda "Znane miejsce" - Bismor właściciel gospody
  23. Teleporter do miejsca 14
  24. Gildia Iluminacji - Lews Mistrz Gildii
  25. Mistrzowska Gildia Wody - Lund Mistrz Gildii
  26. Teleporter do miejsca 13
  27. Teleporter do Celeste
  28. Teleporter do miejsca 17
  29. Samuel Benson
  30. Obelisk
  31. Brand Twórca
  32. Leda Rowan
  33. Lysander Sweet
  34. Spyder
  35. Puddle Stone
  36. Bryce Watershed
  37. Janet Thomas
  38. Studnia
  39. Kelli Hollyfield
  40. Issac Applebee
  41. Elsie Pederton
  42. Artefakty i Antyki - Sionell Mag
  43. Teleporter w okolice miejsca 16
  44. Alashandra Benson
  45. Ampułki Edmonda
  46. Szkoła Czarów
  47. Studnia, dodaje czasowo +25 do Intelektu i Osobowości
  48. Teleporter do miejsca 10
  49. Ethan Lightsworn
  50. Tessa Greensward
  51. Teleporter do miejsca 15
  52. Przystań - Czarodziejka - Adrick Kapitan
  53. Sanktuarium
  54. Zawody wytrzymałości
  55. Piedestał: Tarcza
  56. Teleporter w okolice miejsca 16
  57. Teleporter w okolice miejsca 16
  58. Teleporter w okolice miejsca 16

Kopalnie Czerwonych Krasnoludów

Choć kopalnia została ostatnio opuszczona przez krasnoludy, ciągle widoczny jest kunszt włożony w jej zbudowanie

Stwory

Kilka lat temu Bracada wydzierżawiła nam teren, na którym wybudowaliśmy Kopalnie Czerwonych Krasnoludów. Potem pojawiły się Meduzy i zabrały nam kopalnie. Tylko Bogowie wiedzą, jakie straszne rzeczy tam się teraz dzieją. Kopalnie znajdują się na północno-wschodnim krańcu Bracady.
No to do boju, wszak zadanie nr 14 i zadanie nr 23 same się nie załatwią. Pamiętaj tylko, aby wpierw wykonać zadanie nr 14, a następnie zadanie nr 23. Jeżeli wykonasz je w odwrotnej kolejności to będziesz miał kłopoty z wydostaniem się z Kopalń. W miarę możliwości zaopatrz się w eliksiry: leczenie paraliżu i zamiana kamienia w ciało. Bardzo pomocne będą również czary: Dzień Ochrony, Leczenie Paraliżu i Zamiana Kamienia w Ciało. Nie zapomnij również o czarach ofensywnych - na Szlamowce.

  1. Wejście
  2. Winda
  3. Mechanizm windy - zadanie nr 23

Szkoła Czarów

W powietrzu przed Szkołą unosi się ostry, elektryzujący zapach zaklęć - efekt setek lat magicznych eksperymentów i młodzieńczych żartów które miały miejsce w tym budynku.

Stwory

W Szkole głównym pryncypałem jest Thomas Grey. Na "dzień dobry" ma dla ciebie zadanie nr 24:
Jeżeli chcecie zostać magami, to dobrze trafiliście. Każdy z moich studentów musi najpierw ukończyć zadanie które mu wyznaczę, zanim zostanie magiem. W tym roku studenci musza zbudować golema. Części do niego są rozsiane po całej krainie, stąd aż do Avlee. Będą wam potrzebne cztery kończyny, tułów i głowa jeden z moich studentów w zeszłym roku pomylił się i dla kawału oddał zepsutą głowę.
A jeżeli wybierzesz drogę światła, zadanie nr 47:
Witam z powrotem. Lekcja z golemem to tylko ćwiczenie, ale jeżeli chcecie awansować na arcymagów, będziecie musieli naprawdę przyczynić się swojej przyszłej profesji. Kopie zawierające osławione zaklęcie Boskiej Interwencji są bardzo rzadkie, a nasza Szkoła niestety nie posiada żadnej z nich. Jeżeli chodzi o to zaklęcie, to mamy strasznego pecha. Istnieje ono od początku czasów, ale nigdy nie udało nam się go zdobyć. Często wysyłaliśmy członków naszej gildii na poszukiwania, ale nikomu się nie udało. Niektórzy mają je nawet w swoich rękach, ale zaklęcie znika w drodze powrotnej tylko po to, by pojawić się po 20 latach w jakimś starym lochu lub na bezludnej wyspie. Domyślamy się, że teraz znajduje się w Strefie Wylęgu w Czeluści. Odnajdźcie to zaklęcie i powróćcie z nim. Złamcie ciążącą na nas klątwę!
Jeżeli wybierzesz drogę ciemności, również będziesz musiał odwiedzić Skołę. Niejaki Stephan Sand zleci ci zadanie nr 64.

Celeste

Celeste to magiczne miasto wybudowane przez czarodzijów z Bracady. W połowie wisi w chmurach, w połowie w mgłach spowijających Bracadę.

Stwory

Miejsca

  1. Wejście
  2. Bogactwo Materiałowe - Bank - Riyan Bankier
  3. Przepyszna Nalewka - Joseph właściciel gospody
  4. Próba Honoru - Nero Jnstruktor
  5. Zbroja Honoru - Cuthbert Płatnerz
  6. Święty Miecz - Charles Kowal
  7. Ściany Mgły
  8. Dom
  9. Fontanna +25 do wszystkich współczynników, ale nie zawsze
  10. Gospoda - pusty dom
  11. Gospoda - pusty dom
  12. Fiolki Wiary - Julian Alchemik
  13. Ezoteryczne Przyjemności - Bernard Mag
  14. Główna Gildia Powietrza - Summer Mistrz Gildii
  15. Gildia Oświecenia - Therin Mistrz Gildii
  16. Wejście do Świątyni Światła
  17. Gorion Ramiez
  18. Madigan Tarent
  19. Zamek Jasności
  20. Komnaty Poranka - Rada Miasta - Icarus Urzędnik
  21. Rebecca Devine
  22. Helena Moringstar
  23. Lori Winterbright
  24. Crag Hack
  25. Wskrzesicielka
  26. Robert Wise
  27. Sir Caneghem
  28. Obelisk

Ściany Mgły

Tor Przeszkód Czarodziejów, Ściany Mgły unoszą się na chmurach jak miraż na niebie.
Zbudowano je wyłącznie przy użyciu magii.

Stwory

Miejsca

  1. Wejście
  2. Lewy Teleport
  3. Centralny Teleport
  4. Prawy Teleport
  5. Filary z przyciskami na klucze otwierające przejście "6"
  6. Zamknięte przejście
  7. Skrzynia z Naczyniami Liszów - dla podążających Ścieżką Ciemności - zadanie nr 63
  8. Wyjście

Jest tu jeden z poważniejszych błędów w grze. Dla podążających Ścieżką Ciemności są przewidziane dwa zadania z Naczyniami Liszów: jedno do wykonania właśnie tu(zadanie nr 63), a drugie w Nighonie (zadanie nr 61). Jak się okazuje kolejność wykonania tych zadań jest ważna. Jeżeli wpierw przytargasz Naczynia z Nighonu, to się okaże, że w Ścianach Mgły naczyń nie ma...

Lewy Teleport

  1. Teleport
  2. Przełączniki (odpowiednie ustawienie ich odkrywa ukrytą skrzynię "3" z kluczem)
  3. Skrzynia z kluczem do filarów z przyciskami

Centralny Teleport

  1. Teleport
  2. Przyciski uruchamiające windę "3"
  3. Winda
  4. Skrzynia z kluczem do filarów z przyciskami

Prawy Teleport

  1. Teleport
  2. Winda
  3. Przyciski opróżniające przejście "4" z wody
  4. Ukryte przejście
  5. Skrzynia z kluczem do filarów z przyciskami