Deyia
Jesteście tu mile widziani... choć z drugiej strony...
Strzeżcie się żywych zmarłych!
Podróże
Stwory
Miejsca
- Wierne Ogiery - Jaskper Koniuszy
- Piedestał: Heroizm
- Wanda Foestryke
- Nauczyciel: Atletyka - Mistrz za 2500 złota
- Ferris Oxhide
- Opowie ci o Łowcach Nagród
- Oraz o Upadłych Drzewach
- Leane Shadowrunner
- Nauczyciel: Kradzież - Mistrz za 2500 złota
- Jayce Kedrin
- Opowie ci o Nauczycielach Ekspertach
- Oraz o Upadłych Drzewach
- Studnia
- Ołtarz: +10 do odporności - Magia Umysłu, Magia Ziemi, Magia Ciała na stałe
- Gospoda: "Samolubny Goblin" - Kasia Właścicielka Gospody
- pokój: 18 złota, jedzenie: na 14 dni za 25 złota
- Arcomage. Start: Wieża-25, Mur-10, Surowce: 3/8, 3/8, 3/8. Zwycięstwo: Wieże-75 lub Surowce-200. Nagroda: 1400 złota
- Nauczyciel: Rozbrajanie Pułapek, Percepcja, Kradzież po 500 złota
- Barbara Wiseman
- Jasp Nighterawler
- Patwin Fellbern
- Studnia: +2 do Intelektu na stałe
- William Setag
- Szósta Wieża Strażnicza
- Dodatkowe wejście do Szóstej Wieży Strażniczej
- Wyzwania: Zawody Mocy
- Damon Hawker
- Opowie ci o Nauczycielach Ekspertach
- Avalanche
- Nauczyciel: Magia Ziemi - Arcymistrz za 8000 złota
- Opowie ci o Zabójcach
- Agatha Putnam
- Obelist
- Studnia
- Komnata Czeluści
- Skrzynia z nogą Golema
- skrzynia z nogą Golema
- Petra Cleareye
- Malisha Karrand
- Członkostwo w Gildii Magii Ducha za 50 złota
- opowie ci o Czeluści
- Halian Nevermore
- Nauczyciel: Kolczuga - Arcymistrz za 7000 złota
- Opowie ci o Zawodowych Łowcach Nagród
- Studnia, ale chyba z alkoholem, gdyż po napiciu się czujesz się odużony
- Harli Quinn
- Opiwie ci o Wyzwaniach
- Oraz o Handlu
- Wrota Śmierci - Rigor Mag
- Studnia: +10 do Osobowości - tymczasowo
- Świątynia Ciemności - Armhin Uzdrowiciel
- Gildia Zmroku - Porthos Mistrz Gildii
- Tugar Siekacz
- Nauczyciel: Miecz - Mistrz za 5000
Seth Drakkson
- Seknit Undershadow
- Herbatki? +50 do wytrzymałości, ale niestety tylko tymczasowo
- Otrzymujesz zadanie nr 66 - awans na: Zabójca
- Studnia: +10 od odporności - Magia Ognia
- Mistrzowska Gildia Ducha - Serenity Mistrz Gildii
- Daedalus Falk
- Czarna Butla - Ash Alchemik
- Linda Draken
- Claes Mogren
- Opowie ci o Zabójcach
- Oraz o Łowcach Nagród
- Edgar Botham
- Piedestał: Heroizm
- Lunius Shadow
- Albo płacisz, albo walczysz z dwudziestoma kilkoma Zombimi
Nigdzie nie znajdziesz większego złoczyńcy
Przystąpmy do interesów. Doskonale zdajecie sobie sprawę, że jestem najczarniejszym złoczyńcą w Erathii. Bycie aż tak złym wymaga wysiłku i powołania - mam nadzieję, że temu sprostacie. Nie miałbym nic przeciwko temu, żeby szkolić was przez całe lata i nauczyć was najlepiej, jak być złoczyńcą. Niestety, muszę przyspieszyć szkolenie. Właśnie dlatego wskażę wam prostą drogę do czynienia Zła.
To jest właśnie Zadanie nr 67
Ale jest jeszcze inna droga - droga światła. Jeżeli ją wybierzesz, bedziesz mógł "zwiedzić" pokoje Williama, jego samego wyeliminować, zdobyć Ostrze Złoczyńców i wypełnić Zadanie nr 51
Stwory
Szósta, ostatnia z ciągu wież strażniczych, które kiedyś strzegły granicy Deyi, przetrwała już niejedną bitwę, a ciągle góruje nad okolicą
Stwory
Miejsca
- wejście
- tajne wejście
- winda
- winda, na podeście dwa przyciski: do opuszczenia windy i do wysunięcia pomostów
- dźwignia odważnika zadanie nr 52
- tajemne przejście
Przerażający widok cieni pazurów i powykręcanych, demonicznych postaci nęci cię do wnętrza.
W oddali słyszycie kobiecy śpiew, ale nie możecie rozróżnić słow
Stwory
Komnata, czy może raczej Przedsionek Czeluści, zaprowadzi cię do królestwa nieumarłych - Czeluści. Po drodze będziesz miał do ubicia kilku strażników. Po wstąpieniu na drogę ciemności przepuszczą cię bez walki.
Jeżeli jednak podążasz ścieżką światła, tu właśnie znajdziesz rozwiązanie zadania nr 44
Miejsca
- wejście
- miejsce teleportacji z "3"
- teleport do miejsca "2"
- teleport do miejsca "5"
- teleport do miejsca "4"
- skrzynia ze Stułą Pór Roku - zadanie nr 44
- wejście do Czeluści
Witajcie w Czuleści! Bycie martwym wcale nie jest takie złe.
Stwory
To, co widać na powierzchni w Deyi, to tylko mała cząstka prawdziwego Królestwa Śmierci. Istnieje też podziemne miasto, zwane Czeluścią. Z powierzchni można się tam dostać tylko przez Przedsionek Czeluści w północnej Deyi.
Miejsca
- wejście
- Tarcze - Malice Płatnerz
- Niezamieszkały dom
- Terese Umberpool
- Członkostwo w Gildii Ziemi - 50 złota
- Opowie ci o szyfrach
- oraz o rytuałach przemiany w lisza
- Stephan Sand
- Halfgild Wynac
Seth Darkenmore
- Nauczyciel: Magia Ciemności - Mistrz za 5000 złota
- Oraz opowie ci o Naczyniach Dusz
- teleporter do dalszych części Czeluści
- Bank "Zamrożone Aktywa" - Greed Bankier
- Płomień Potępienia - Kahn Instruktor
- Trening na kolejny poziom doświadczenia (maksymum 200)
- Nauczyciel: Atletyka, Walka Bronią po 750 złota
- Niezamieszkały dom
- Maximus
- Mroczny Cień
- Tolberti
- Otrzymasz Zadanie nr 75ale dopiero po wypełnieniu zadań nr 60, 61, 62
- Kastore
- Strefa Wylęgu
- Wampirza Komnata - Paul Właściciel Gospody
- pokój: 90 złota, jedzenie: na 30 dni za 269 złota
- Nauczciel: Rozbrajanie Pułapek, Percepcja i Kradzież po 750 złota
- Arcomage. Start: Wieża-30, Mur-15, Surowce:4/10, 4/10, 4/10. Zwycięstwo: Wieża-100 lub Surowce-300. Nagroda:3000 złota
- Kuźnia Spita - Spit Kowal
Miejsca
- wejście/wyjście
- Wpływy Eldritcha - No'mead Mag
- Najwyższa Gildia Ziemi - Beld Mistrza Gildii
- Gildia Nocy - Anguish Mistrz Gildii
- Piekielne Pokusy - Nogard Alchemik
Miejsca
- wejście/wyjście
- niezamieszkałe domy
- obelisk
- Zerah Uzdrowiciel
- Komnata Półmroku - Crowley Urzędnik (dom rady)
Miejsca
- wejście/wyjście
- fosa z lawą
- wejście do Zameku Półmroku
Świątynia Ciemnośći
Miejsca
- wejście/wyjście
- ukryta skrzynia z częścią ołtarza - zadanie nr 40 lub zadanie nr 62
- pułapki
- ukryte wejście
Zamek Półmroku
Któż wie dlaczego Nekromanci czuli potrzebę zbudowania zamku głęboko w czeluściach ziemi?
Zamek Półmroku jest pokraczny, przerażający i bardzo, bardzo trudny do zdobycia.
Miejsca
- wejście/wyjście
- łódka - teleport
- komnata Archibalda/Kastora
- Naczynia Dusz - zadanie nr 42
Bez względu na to którą ścieżką podążasz (dobra czy zła) będziesz musiał tu zajrzeć. Różnica tylko polega na tym, że idąc ścieżką ciemności musisz przejść całą Strefę Wylęgu (zadanie nr 59), natomiast ścieżką światła wystarczy jak odnajdziesz Księgę Boskiej Interwencji (zadanie nr 47).
Stwory
Miejsca
- Wejście
- Ukryty korytaż (możesz nim się wydostać po odnalezieniu Księgi Boskiej Interwencji)
- Przycisk otwierający ukrytą komnatę w której jest Księga Boskiej Interwencji
- Komnata ze skrzynią w której jest Księga Boskiej Interwencji
- Tajne Przejście
- Ukryte przejście
- Przyciski odblokowujące ukryte przejście "6"
- Po napiciu się uaktywniasz ukrytą kładkę
- Przycisk
- Wyjście