Las Tulareański

Witamy was w Pierpont, stolicy państwa Elfów. Bądźcie pozdrowieni!
Udajcie się schodami w górę do Pierpont!

Podróże

Stwory

Miejsca

  1. Przystań - "Duch Morza" Halsey Kapitan
  2. Kindle Treasurestone Kethry Dawusglow
  3. Piedestał Tarczy
  4. Sethrik Windsong Patrice Vespers
  5. Herald Whitecap Tabitha Mistspring
  6. Ołtarz: +10 na stałe do odporności na Magię Ognia, Magię Powietrza i Magię Wody
  7. Obelisk nr 3
  8. Payge Blueswan
  9. Garret Dotes
  10. Mireille Wartin Rainyn Rivencrest
  11. Anthony Green
  12. Studnia
  13. Stajnie - "Rumaki Hu"
  14. Bank - "Rezerwy Natury"
  15. Rada Miasta Pierpont - Stephan Urzędnik
  16. Sklep z bronią "Myśliwska Chata" - Jared Kowal
  17. Sklep ze zbroją "Skóry i Puklerze" - Sable Płatnerz
  18. Hala treningowa - "Tor Przeszkód" Claudius Instruktor
  19. Gospoda "Szmaragdowa Gospoda"
  20. Miyon Quck
  21. Jaycin Suretrail Gialiyan Radtern
  22. Claderin Silverpoint
  23. Gilad Bith Inja Yew
  24. Lora Stonewright Deron Ivers
  25. Benjamin Balanced
  26. Ołtarz Naturalne Medykamenty
  27. Świątynia - "Naturalne Medykamenty" Johnathan Uzdrowiciel
  28. Fontanna - +50 do odporności na Magię Ziemi (chwilowo)
  29. Zamek Navan
  30. Gretchin Fiddlebone Karzon Skyefre
  31. Edgar Willowbark Alik Whitemoon
  32. Johann Kerrid Robert Belkuap
  33. Praktyczna Gildia Ziemi - Cyrino Mistrz Gildii
  34. Piedestał Odporności na Magię ziemi +20 (tymczasowo)
  35. Mistrzowska Gildia Ognia - Halion Mistrz Gildii
  36. Mistrzowska Gildia Powietrza - Breeze Mistrz Gildii
  37. Praktyczna Gildia Wody - Arthra Mistrz Gildii
  38. Magia Naturalna - James Mag
  39. Ebednezer Sower
  40. Alton Black
  41. Mortie Ottin Thon Lumbra
  42. Bulgoczący Kocioł - Schmendrick Alchemik
  43. Matric Weatherson
  44. Wieża Obserwacyjna
  45. Jaskinie Tulareańskie
  46. Laboratorium Clankera
  47. Najstarsze Drzewo

Zamek Navan

Zamek Navan jest odwiecznym centrum potęgi Elfów.
Obrastająca go roślinność sprawia, że wydaje się on częścią lasu.

Stwory

Jaskinie Tulareańskie

Do wnętrza groty wiodą świeże ślady ludzi i elfów.
Ostatnio ktoś oczyścił wejście z krzaków i gałęzi

Stwory

Istnieje pewien artefakt, o który Avlee i Erathia walczą od dziesiątków lat. Oba kraje twierdzą, że został wykonany rękami ich mieszkańców. Ten przedmiot nie ma nawet magicznych właściwości - to tylko trofeum. Piętnaście lat temu zaginął podczas jednego z najazdów i nikt nie wie, co się z nim stało. Ostatnio chodzą plotki, że zaczęto go szukać. Jeżeli ktoś go znajdzie, to miejcie się na baczności! Znowu poleje się krew.
W pewnym momencie gry dostaniesz wiadomość od swojego sojusznika, że w Lesie Tulareańskim toczy się bitwa i że ty musisz się tam co prędzej udać. Bitwa ta rozgrywa się właśnie u wejścia do Jaskiń Tulareańskich.
Spokojnie możesz popatrzeć na walkę Elfów z Erathiańczykami, a następnie otwórz skrzynię, która stoi w pobliżu. W skrzyni znajduje się Trąbka Gryphonhearta. Możesz oddać ją swemu sojusznikowi, albo... iść po radę do arbitra

A co kryją same tunele?:
"Kilka lat temu mój pradziadek pracował nad tunelem, który miał prowadzić z zamku Elfów do Grot Tulareańskich. Wątpię, żeby ktoś go używał - żaden atak na zamek do tej pory się nie powiódł - ale to na pewno ciekawa historia, prawda?"
No właśnie: prawda to czy nie? Proponuję sprawdzić. A poza tym jeżeli zdecydowałeś pomóc się Królowej Katarzynie to właśnie tu przetrzymywany jest Loren Steel. Jeżeli wybrałeś Elfy to nic nie stoi na przeszkodzie abyś również tu zajrzał: punkty doświadczenia jak i znalezione atrefakty na pewno się przydadzą.

Jeżeli masz kłopoty z poruszaniem się po Jaskiniach - służę mapką. Jeżeli nadal masz problemy - oto kilka dalszych podpowiedzi:
x: 2072, y: 423 - wejście do Jaskiń.
x: -3260, y: -12468 - przejście do Zamku Navan
x: -5941, y: 2043 - niewidoczne przejście po ścianie nad korytarzem - potrzebne jeżeli nie masz skoku.
x: -7128, y: 11241 - włącznik teleportów
x: 2749, y: 6110 - trzy teleporty, proponuję ten z prawej strony
x: 12044, y: 1114 - więzienie

Laboratorium Clankera

Zza drzwi dają się słyszeć stłumione odgłosy odległych eksplozji i dziki śmiech.
W powietrzu unosi się ostry, kwaśny zapach.

Stwory

Podziemne laboratorium, które stworzył Clanker, jest zadziwiająco dobrze strzeżone. Drzwi frontowe potrafią oprzeć się wszystkim magicznym atakom, a położenie na wyspie powoduje, że nie można tam zebrać dużej armii. Jak dotąd Clanker żył sobie sam i nikt nie próbował sforsować jego systemu obronnego, ale najlepszą obroną jest system blokad teleporterowych, który znajduje się wewnątrz całego kompleksu. Żadna magiczna moc nie pozwoli przeteleportować się przez drzwi frontowe, jeżeli najpierw ktoś nie zdejmie tych blokad.

Najstarsze Drzewo

A! Podróżni. [drzewo mówi BARDZO wolno] Jak. Się. Dziś. Czujecie? Drzewa są dosyć zaniepokojone. Rozdrażnione. Chodzący skradli serce kniei. Będą płacić krwią, dopóki go nie zwrócą.

To wy jesteście tą grupą Chodzących, z którymi przed chwilą rozmawiałem? Wyglądacie tak samo. Macie czas? Pozwólcie. Mi. Wymienić. Moich. Przodków. [Drzewo wzdycha szczęśliwie i zaczyna] Liściatek. Który. Dał początek. Cętkowanej korze. Która. Dała początek. Trzem Gałęziom. Które dały początek...[Bla, bla bla]

Las Tulareański jest już tak stary, że wykształcił coś w stylu... świadomości. Las zdaje sobie sprawę z tego, kto przez niego przechodzi, ale tylko jedna jego część, najstarsze drzewo, potrafi rozmawiać z ludźmi. Jeżeli macie wystarczająco dużo cierpliwości, żeby odbyć długą i powolną rozmowę, to na pewno będzie chciało z wami rozmawiać. Szukajcie go na wyspie w południowo-wschodniej części lasu. Jest większe, niż inne drzewa. Na pewno je poznacie.

Jeżeli byłeś na u Lysandera Sweeta na Pustyni Bracada i otrzynałeś zadanie nr 46 to ta wskazówka będzie dla ciebie pomocna:
Pewnej nocy do Lasu Tulareańskiego weszli jacyś ludzie z siekierami i pochodniami, podążali za jakąś starą mapą. Kiedy go opuszczali, śmiali się i radowali. Nieśli ze sobą coś, co wyglądało jak wielka, zielona skała. Mój brat powiada, że to byli najemnicy z Tatalii. Następnego dnia las oszalał. Teraz niebezpiecznie jest się zapuszczać w głąb lasu.
Z pewnością wiesz gdzie w Tatalii znajdyje się Gildia Najemników.